Gå til innhold

Bytte ut iPhone med.....hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå på min andre iPhone, og det er virkelig de beste telefonene jeg har hatt. Har lastet ned masse applikasjoner som jeg bruker ofte. Men saken er den at jeg er så utrooooolig lei iTunes! Alle oppdateringer er like lange som et vondt år, og programmet er generelt lite brukervennlig.

Er det noen som har tips til andre telefoner med bra musikkavspilling, muligheter for applikasjoner, mail og touchscreen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er nå på min andre iPhone, og det er virkelig de beste telefonene jeg har hatt. Har lastet ned masse applikasjoner som jeg bruker ofte. Men saken er den at jeg er så utrooooolig lei iTunes! Alle oppdateringer er like lange som et vondt år, og programmet er generelt lite brukervennlig.

Er det noen som har tips til andre telefoner med bra musikkavspilling, muligheter for applikasjoner, mail og touchscreen?

Hvis du er SÅ fornøyd med iPhone hadde jeg heller levd med iTunes...tross alt grafser du oftere på telefonen enn i iTunes.

Tviler på du blir fornøyd med andre telefoner hvis du digger fonen...men hvis du absolutt VIL vekk er jo HTC feks Desire et ok alternativ

Endret av Henkie
Skrevet

Takk, skal sjekke ut HTC :)

Skrevet

Takk, skal sjekke ut HTC :)

Hører gjerne fra deg her om hvor fornøyd du blir hvis du bytter.

...kan vanskelig se for meg et telefonliv uten iPhone :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...