AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Jeg har lenge vært medlem på Elixia, og har lyst å prøve meg på gruppetimer som fokuserer på styrke. Noen som kan anbefale meg noen timer? De må være lette å følge med på.
Gjest Wolfmoon Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Elixia power er jo en ren styrketime, de fleste jeg har vært på fokuserer i hovedsak på litt større muskelgrupper, men samtidig avhenger det en del av intruktøren. Nå har jeg funnet et par instruktører som jeg liker på mitt senter, og da synes jeg det er gode og slitsomme timer, så lenge jeg selv tar tunge nok vekter. Har lett for å ikke gjøre det Ellers er styrke/core timene ganske greie for helt nybegynnere, eller de som i større grad ønsker å fokusere på core-muskulaturen spesielt. Igjen synes jeg timene avhenger veldig av instruktøren. Jeg har prøvd de fleste styrketimene på mitt senter, og etterpå plukktet ut de instruktørene jeg liker best. Alle er vi forskjellige, og forskjellige instruktører passer for forskjellige mennesker Anbefaler egentlig å bare prøve de aktuelle timene en uke eller to for å se hvem du liker best. Er iallefall ikke skummelt å bare bli med på timen, stort sett alltid noen nybegynnere og noen mer erfarne på timene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå