AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Husker jeg såg en video på en nettside for ca et år siden (?) der ei dame viste hvordan en kan trene rumpe og lår med en stol. Tror hun hadde ene foten på stole og gikk ned i knebøy, men husker ikke helt. noen som skjønner hva jeg mener?
Leifr Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 (endret) Sånn som dette, kanskje? Også kjent som "bulgarsk utfall" på norsk. En ondskapsfull og effektiv øvelse som kan drive store sterke menn til tårer, ikke noe å kimse av. Endret 27. september 2010 av Leifr
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Jeg trener kenbøy og utfall for denne muskulaturen. Er det greit? Kun manualer hjemme, på utfall bruker jeg 6 kg , og knebøy 2 i hver hånd. Jeg er ikke vant til å trene, men vil dette hjelpe i det hele tatt? noe belastning er bedre enn 0 belastning?
Leifr Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Klart det vil hjelpe, i hvert fall mye bedre enn å sitte i sofaen og ikke trene i det hele tatt, du har jo belastningen av kroppsvekta i tillegg. Når du kommer dit hen at du greier en hel haug med repetisjoner på rappen uten å bli sliten er det tvilsomt hvor mye utbytte du har av å trene med den belastningen du har, da er det på tide å legge på mer vekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå