Gå til innhold

Når kan man kjøpe Lost sesong 6 ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en liten stund siden så fikk jeg med meg at det gikk ann å kjøpe Sesong 6 av Lost i Statene. Også fikk jeg beskjed litt før det, at i Norge så måtte man vente til juletider.

Kan dette stemme? Må jeg vente helt til pakkeåpninga på juleaften for å se episodene?

Jeg vet jeg kan laste dem ned, osv osv.. men vil helst se det med norsk tekst, ettersom jeg ikke er helt 100% god i engelsk. Jeg forstår,men man må jo være 110 % fokusert når man ser på denne serien :P hehe

Men en annen ting. Hvis han kameraten min har rett. Hvorfor ser jeg at det går ann å bestille sesongen på cdon.com med norsk tekt da? Link: http://cdon.no/film/lost_-_sesong_6_(5_disc)-7251671

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er jo sendt på NOrsk TV men du fulgte kanskje ikke med der?

Det kommer alltid seinere til Norge enn i USA; og det tar alltid litt tid før det kommer på DVD.

Skrevet

Kan du ikke bare bestille den på cdon.com da? Står jo der at utgivelsesdatoen er (var) 2010-09-22.

Skrevet

Jeg så ikke på en eneste episode på norsk tv.. Pga alle reklamepauser.. og at jeg vil styre selv når jeg vil se neste epiode ;)

Så jeg har vært tolmodig. Har blitt forøvring anbefalt og IKKE se Lost, men jeg er forbredt på det verste, og tar det for det det er. Til nå har jeg blitt underholdt, og det er det viktigste. Jeg hater egentlig filmer/serier som jeg ikke får svar på, men denne gangen så er jeg forbredt på det :)

Mulig jeg stikker til nærmeste videobutikk nå hvert øyeblikk.. :) Fikk lånekassepenger idag. hehe

Skrevet

Kjøpe den på Spaceworld :) Da er jeg igang igjen i kveld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...