lady84 Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Jeg er gravid i uke 27 og har den siste uken vært plaget med smerter i beina når jeg sover. Smertene kommer i løpet av natten og brer seg fra lårene (på siden og baksiden) og ned til leggene Har søkt litt rundt og finner mange som plages med smerter etter å ha gått eller stått mye, men dette er jo når jeg ligger og heller ikke har gått spesielt mye i løpet av dagen. Blir bedre utover dagen, når jeg har fått rørt meg litt. Det er så ubehagelig at jeg ikke får sove om natten og ligger bare å vrir meg. Noe som igjen fører til at samboer våkner. Begge to i 100% jobb og null søvn... med andre ord kjempe stemning hos oss om dagen!! Noen med lignende erfaring eller andre som kan gi gode råd til hva jeg kan gjøre med dette?
Havfrua Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Jeg slet litt med urolige ben og kramper og fikk anbefalt å ta magnesium. Kanskje det vil hjelpe deg også?
Redbull Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Eg sliter også med urolige ben og kramper, og er "bare" i uke 20. Magnesium skal prøves!! Det at det er vondt når du ligger kan være en reaksjon fra når du gikk, om du sjønner hva eg mener..
hegejenta30 Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Jeg kan skrive under på at magnesium fungerer! Virket på dagen omtrent!
Muskat Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Jeg hadde også med smerter i bena(fra uke 19), tok opp dette med jordmor forrige time og fikk anbefalt ett kjerringråd, som skulle ha god effekt. Knyt en rød ulltråd (100% ull) rundt ankelen/-e! Dette virket på meg! Hadde ingen tro på det, men virket faktisk! Har ikke hatt smerter på snart 1 uke!
lady84 Skrevet 27. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2010 Knyt en rød ulltråd (100% ull) rundt ankelen/-e! Dette virket på meg! Hadde ingen tro på det, men virket faktisk! Har ikke hatt smerter på snart 1 uke! Hvorfor skal tråden være rød? :gjeiper:
lady84 Skrevet 27. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2010 Jeg kan skrive under på at magnesium fungerer! Virket på dagen omtrent! Kjøper jeg dette på apoteket og er det noen spesiell type jeg bør kjøpe?
Havfrua Skrevet 27. september 2010 #8 Skrevet 27. september 2010 Bare å spørre på apotekte, men står nok i hyllene med annet kosttilskudd.
Redbull Skrevet 27. september 2010 #9 Skrevet 27. september 2010 Jeg hadde også med smerter i bena(fra uke 19), tok opp dette med jordmor forrige time og fikk anbefalt ett kjerringråd, som skulle ha god effekt. Knyt en rød ulltråd (100% ull) rundt ankelen/-e! Dette virket på meg! Hadde ingen tro på det, men virket faktisk! Har ikke hatt smerter på snart 1 uke! Dette har faktisk eg også hørt... Merkelige greier!
Jesse Skrevet 27. september 2010 #10 Skrevet 27. september 2010 jeg har gått med ulltråd rundt beina de siste dagene, og har ikke hatt kramper i leggene siden jeg tok de på! Den er blå da..
Muskat Skrevet 27. september 2010 #11 Skrevet 27. september 2010 Er blitt helt overbevisst på at kun rød virker, men det skader nok ikke å prøve andre farger også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå