Gå til innhold

Morgengave til ham!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snurre:

Fotografene vet veldig godt hvordan de skal ta slike bilder for å framheve den beste siden av deg, for å si det sånn!

Finn en fotograf som tar sånne bilder litt ofte, så VET du at det blir ok!

Tror jeg ser sånn passe ok ut, har har jo litt mage og 2-3 cellulitter, synes det ? :o

Tror jeg gjør meg bra "Strekt" og er litt stolt av puppene min.... :roll:

Hvor tok du bildene ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett endel slike undertøy/nesten naken-bilder, og de er knallfine. Kom derfor på tanken om å gjøre det selv. har bestilt fototime i jula og gleder meg veldig :)

Jeg skal fotograferes hos Fame-fotografene (som forøvrig har en slik morgengaveløsning). "Only for your eyes" heter "pakken".

De er kjempeflinke der jeg skal fotograferes. Bare unge damer som er "nyutdannet" og oppdatert på slike ting. Selv om en har cellulitter og er litt stor over mage og rumpe, så tar de bilder fra vinkler som det ikke synes så godt.

Lykke til til dere andre som skal ta bilder. :D :sjarmor::P

Skrevet
Har sett endel slike undertøy/nesten naken-bilder, og de er knallfine. Kom derfor på tanken om å gjøre det selv. har bestilt fototime i jula og gleder meg veldig :)

Jeg skal fotograferes hos Fame-fotografene (som forøvrig har en slik morgengaveløsning). "Only for your eyes" heter "pakken".

De er kjempeflinke der jeg skal fotograferes. Bare unge damer som er "nyutdannet" og oppdatert på slike ting. Selv om en har cellulitter og er litt stor over mage og rumpe, så tar de bilder fra vinkler som det ikke synes så godt.

Lykke til til dere andre som skal ta bilder. :D :sjarmor::P

Hvor mye koster noe sånt ?

Skrevet

koster 1100,- for en serie med 8 bilder og 1600,- for 12 bilder.

Skrevet

Mannen min har, og giftet seg i, en såkalt bergmannsdrakt (en festdrakt som de som jobbet i gruvene hadde i sin tid).

Jeg kjøpte en kniv til denne drakten som er spesialdesginet og -laget av en dyktig knivmaker i Oslo.

http://www.knivmakeriet.no

(ligger under historiske)

Han ble kjempeglad!

Skrevet

Jeg skal også gi bilder i undertøy!!!!Trengte bare å finne seriøse fotografer, men fikk jo svar nå!!!!!!JIPPI!!!!Har lagt meg i hardtrening nå både til bryllup, bilder, og bryllupsreise(bikini9!!!

Syns det er hyggelig å gi noe så personlig som dette. Syns det blir for materialistisk med sykkel, cd etc...Da hadde jeg heller droppet å gi noe. Som morgengave burde man gi noe veldig personlig og spesielt.

Skrevet

Mannen min fikk også kokkekurs og gjett om han ble fornøyd !?! Her er linken til Jacob's hvor jeg sendte han på kurs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...