Camber Skrevet 7. oktober 2003 #1 Del Skrevet 7. oktober 2003 Skal dere gi morgengave til ham? Har dere evnt. noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 7. oktober 2003 #2 Del Skrevet 7. oktober 2003 Eg gav morgengave til min kjære... (Han hadde bursdag berre få dagar før bryllaupet, så det vart litt sånn kombinert...) Han fekk eit speilreflekskamera - og vart overbegeistra! Mitt tips er: Finn noko han treng eller er interessert i... Mitt inntrykk er at menn ikkje er like opptekne av smykke (slipsnåler e.l) som mange jenter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 7. oktober 2003 #3 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg vurderer å gi gavekort på CD. Han ønsker seg alltid dette til bursdager og jul, men har aldri fått det av meg. Jeg vil liksom kjøpe noe mer personlig. Han kommer til å bli kjempe overrasket og glad hvis han får lov til å gå amok i platebutikken etter bryllupet. Hvis ikke det blir CD'er, vurderer jeg vinsmaker kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. oktober 2003 #4 Del Skrevet 7. oktober 2003 Min kjære er ivrig jeger, så jeg skal kjøpe en rifle til han! Da blir han glad :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 7. oktober 2003 #5 Del Skrevet 7. oktober 2003 Min har ønsket seg en digital speilrefleks kamera, og nå har canon kommet ut med en rimlig nok utgave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hatshepsut Skrevet 7. oktober 2003 #6 Del Skrevet 7. oktober 2003 Min kjære fikk kokkekurs, det ble han veldig glad for (og han ble overraska!). Det kan være vanskelig å finne på noe, men prøv å tenke på hvilke interesser han har, om det er noe med sport eller mer tekniske duppeditter (digitalt kamera etc.), evt. noe han har prata om men aldri fått.. Ellers kan man jo kjøpe en reise, weekendtur til Paris for to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camber Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 7. oktober 2003 Har du en link til dette Cameraet? Tror det kunne falt i smak hos min kommende mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #8 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kokkekurs var en god idé! Hvor fikk du ordnet det, Hatshepsut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. oktober 2003 #9 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg gav av deler av motorsykkellappen. Han ble veldig overraska og glad. Han regnet nok med nok ei slipsnål.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 7. oktober 2003 #10 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg skal ikke gi morgengave. Synes bryllupet blir gave til oss begge jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 7. oktober 2003 #11 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hehehhe....prata akkurat med kjæresten min i telefonen, og fortalte at jeg hadde svart på hva jeg skulle gi han i morgengave. Da ble han nyskjerrig da 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #12 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg skal gi sykkel til min kjære. Han har bare overtatt brorens eldgamle sykkel som er blitt malt grønn, og mangler mange deler, så det er så vidt den henger sammen. Han sykler ganske mye, men klager over at han ikke kan ta seg råd til nye sykkel før bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 7. oktober 2003 #13 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg skal til fotografen å ta bilder av meg selv i bryllupsundertøyet + litt mer stæsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 7. oktober 2003 #14 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kjærsten min har alltid drømt om å ta dykkerlappen, så det blir nok morgengaven fra meg! Med mindre det koster en halv formue da :-? Har ikke sjekka priser ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 7. oktober 2003 #15 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ja han skal få morgen gave ,men hva vet jeg ikke enda..Han er jo glad i golf..Finne på noe med golf :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. oktober 2003 #16 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ja han får morgengave Den er allerede kjøpt og i fare for at han skulle slumpe inn her så kan jeg ikke si hva det er ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 7. oktober 2003 #17 Del Skrevet 7. oktober 2003 Min mann får en sykkel, det har han ønsket seg en stund :o Disse fotograf bildene er litt vågalt, kunne egentlig tenkt meg å gjort noe lignende, men vet ikke om jeg kler å fotograferes i undertøy. Tenk om jeg ser stygg ut.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. oktober 2003 #18 Del Skrevet 7. oktober 2003 Sykkel er jo en kjempeide - håper bare ikke han kjøper seg det selv før bryllupet. Sjangsene er jo veldig store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 7. oktober 2003 #19 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg gav min kjære fotografbilder! Han ble kjempeglad og kjempeoverrasket!! Jeg ble veldig fornøyd med resultatet, selvom det er rart å ha sånne bilder av seg selv Jeg tok bilder i litt forkjellig, undertøy og nesten naken med et sjal rundt kroppen! De siste ble KNALLFINE! Svart hvitt bilder, og sjalet var helt hvitt. Er ikke en gave som passer alle, og en gave som mange synes er litt "upassende", men for oss var det den beste gaven jeg kunne gitt han tror jeg. Historien bak bildene gjør det hele veldig spesielt! Er ikke akkurat som om jeg tror jeg er så flott og deilig at jeg vil gi vekk nakenbilder av meg selv Lykke til alle som skal / tør å ta bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 7. oktober 2003 #20 Del Skrevet 7. oktober 2003 Snurre: Fotografene vet veldig godt hvordan de skal ta slike bilder for å framheve den beste siden av deg, for å si det sånn! Finn en fotograf som tar sånne bilder litt ofte, så VET du at det blir ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå