Gjest Vicci Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Hei! Har falt for en fyr. Falt skikkeli dypt faktisk. Vi går på skole sammen, ser han hver dag. 2 ganger har han sovet hos meg. Så, jeg trodde kanskje det var noe orgentlig på gang. En dag bedde jeg ham over for å se tv. Han kom etter en trening, sent, så litt tv med meg (helt random) og så måtte han gå. Dere aner ikke hvor mye jeg hintet og egentlig sa direkte at jeg ville at han skulle sove over, men nei, han måtte hjem. Etter denne episoden trodde jeg han ikke var interessert, og for at jeg skulle komme over han, så måtte jeg ignorere han og unngå han. Det virket svært bra faktisk, i slutten av denne uka var jeg nesten kvitt følelsene. Så var det lørdag, og med alkohol i bildet kunne jeg ikke la være å faktisk si til han at jeg likte han. (Jeg angrer ikke på at jeg sa det, selv om jeg aldri pleier å være så åpen) Det jeg fikk til svar er at det virket ikke som jeg likte han (sant nok, siden jeg har ignorert han litt). Så har jeg litt vage minner, men jeg fortalte iallefall han at det virket jo ikke som han var interessert heller, og at jeg likte ikke måten har oppførte seg mot meg. Det jeg fikk til svar var: "Jeg er bare sånn". Etter litt kyssing på bussen, var jeg så klar for at han skulle gå hjem med meg, men da bussen stoppet ble han igjen. Dere aner ikke hvor sint/frustrert/lei meg jeg ble. Hadde åpnet meg helt for han, også får jeg DET igjen! Før trodde jeg han spilte kostbar, men nå vet jeg at han ikke spiller, han ER kostbar. Fikk en mld den kvelden der det stod at han ville være med meg hjem, men det ville ikke bli riktig idag. Frustrert er jeg! Trenger noen meninger om dette her, takk!
Gjest wild bird Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Han holder deg på gress, og liker deg nok ikke nok til å kunne gi deg det du ønsker.
Gjest Uglefot Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Njaaaa,han har jo ett par ganger sagt nei til ganske klare sexinvitasjoner vil jeg si. Det er i mine øyne litt uvanlig. Men kanskje han faktisk ikke er en drittsekk men rett og slett ikke intr. i hverken å bli kjent med deg eller å "få seg noe"
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Synes han høres interessant ut. Ta det med ro og se hvordan det utvikler seg.
Gjest Vicci Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Okey, altså, ja jeg trodde selv at han ikke var interessert... men hadde han da kysst tilbake? å brydd seg om at "det ikke virket som om jeg likte han"? Og sendt mld om at han hadde lyst å være med, men at det ikke virket riktig? Jeg ville heller hatt en klar avvisning enn dette tullet
Swirly Skrevet 27. september 2010 #6 Skrevet 27. september 2010 Det første som slår meg er boka/filmen "He's not that into you". Sånn er det ofte dessverre...
Gjest Cipheria Skrevet 27. september 2010 #7 Skrevet 27. september 2010 Syns det er vanskelig å si noe fra eller til. Kanskje han ikke er interessert eller: - Han er ikke helt komfortabel med følelsene sine og freaker ut litt - Han er jomfru - Han har annet å tenke på akkurat nå (problemer i familien e.l) - Han liker rett og slett å ta det med ro. Det du kan gjøre er å skrive en melding der du skriver at du vil vite om han egentlig er interessert og at du tåler å høre sannheten. Du blir ikke sint, men du vil vite. Noen syns kanskje det er feigt å skruve melding, men dersom han er tilbakeholden med følelsene sine, så er det kanskje bedre for han enn å bli "konfrontert" i direkte tale. Men det kan hende han bare ignorerer meldingen og da er man like langt. Må nesten se an person før man bestemmer seg for hva man skal gjøre. Eventuelt kan du bare se det an en stund til før du gjør noe. Det er sikkert det beste.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #8 Skrevet 27. september 2010 Skjønner godt du er frustrert! Kan kjenne meg litt igjen i måten enkelte menn kan oppføre seg på. Gir deg jo miksede signaler ved å kysse deg for så å ikke bli med deg. Ut fra egne erfaringer tror jeg han enten er ute etter sex ( til tross for at han kysser på deg og kan være med det hjem uten at noe skjer) eller så er han usikker på hva han vil.
Krill Skrevet 27. september 2010 #9 Skrevet 27. september 2010 Kanskje han bare vil bli litt kjent med deg før han hopper i senga med deg?! :gjeiper:
Steinar40 Skrevet 27. september 2010 #10 Skrevet 27. september 2010 (endret) Han virker usikker på hva han vil, ja. Muligens har han en mer interessant jente i kikkerten. Endret 27. september 2010 av Steinar40
Gjest Vicci Skrevet 27. september 2010 #11 Skrevet 27. september 2010 Tusen takk for flere svar! Cipheria: Han er iallefall ikke jomfru men likte veldi godt tipset om meldingen. Hvis jeg ikke får noen flere signaler så tror jeg jeg skal sende den meldingen. Anonym: hvis han bare var ute etter sex, så hadde han fått alt han ville ha... Sosial: For sent... Off, er ikke lett, men er åpen for flere forslag/tips/meninger. Han betyr ikke allverdens for meg, kommer nok over han, er bare så sinnsykt nysgjerrig =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå