Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har en Sony Ericsson t707 med masse fine bilder på. Skulle gjerne hatt dem over på PCen men hvordan gjør jeg det? Kan jeg en USB-kabel som passer til telefonen og overføre slik? Pleier ikke kople den opp mot nettet da jeg synes dette er dyrt til hevrdags, men kanskje jeg må det nå?

Kan noen gi meg en enkel oppskrift, er ikke så god på mobil/data..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Har en Sony Ericsson t707 med masse fine bilder på. Skulle gjerne hatt dem over på PCen men hvordan gjør jeg det? Kan jeg en USB-kabel som passer til telefonen og overføre slik? Pleier ikke kople den opp mot nettet da jeg synes dette er dyrt til hevrdags, men kanskje jeg må det nå?

Kan noen gi meg en enkel oppskrift, er ikke så god på mobil/data..

USB kabel funker bra, finn en som passer til din telefon og start overføringen.

No problem :)

Skrevet

USB kabel funker bra, finn en som passer til din telefon og start overføringen.

No problem :)

Takk :) Hadde bestemt meg for å kjøpe USB-kabel. Meen i butikken anbefalte de en pakke (99 kr)med USB-konakt der du kunne putte inn minnekortet til mobilen og en adapter til å putte minnekortet i og i disk-stasjonen. Da jeg kom hjem husket jeg at jeg ikke har minnekort på mobilen :klaske: Såå da må jeg vel i butikken igjen.. Eller kan jeg låne minnekortet som samboeren min har i sin mobil og overføre fra mobilen min til det og så til pcen. Så mye dill det blir når man ikke kan det! :forvirret:

Skrevet

Fulgte det ikke med en USB-kabel da du kjøpte telefonen?

Jeg har Nokia, men både til den jeg har nå og til tidligere telefoner har det fulgt med USB-kabel som passer spesifikt til telefonen.

Skrevet

Nei var ikke med noen kabel.. Bare lader og øretelefoner.. Koster vel noen hundringser for en USB-kabel vel..? Men det gjør det jo for et minnekort også (sambo sitt var fullt;-))

Skrevet

Nei var ikke med noen kabel.. Bare lader og øretelefoner.. Koster vel noen hundringser for en USB-kabel vel..? Men det gjør det jo for et minnekort også (sambo sitt var fullt;-))

Hvis det bare er en standard USB-kabel koster det ikke mye. Jeg har ikke noe greie på Sony Ericsson, så hva slags inngang det er i telefonen vet jeg ikke.

Ellers bruker jeg selv å overføre bilder via USB-kabel, og det er ikke noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...