Wiggins Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Heisann! Jeg så på forsiden til diverse nettaviser at Aylar Lie hadde kolapset, hun var vel for dårlig trent antar jeg. Da jeg selv løp halvmaraton hadde jeg løpt omtrent den distansen flere ganger før, så jeg visste at jeg tålte den. Dere som har løpt i dag, enten dere løp hel- eller halvmaraton, hvordan har det gått? Kom dere i mål uten noe kluss?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Hehe, ingen har svart ennå Det kan vel tyde på at de fortsatt ikke er i stand til å trykke på tastaturet, mer enn et døgn etterpå :-) Og nei, jeg løp ikke maraton, ikke halv engang.......
Mir Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Hehe, kanskje de får karret seg opp før helga ; ) Jeg fulgte med fra start til slutt på halvmaratonen på VG Nett Live sending, og jeg lette etter et vennepar av meg i timene det varte. Først på slutten klarte hun å sno til seg 5-6 sekunder på siste oppløp
SmallTalk Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 (endret) Heisann! Jeg så på forsiden til diverse nettaviser at Aylar Lie hadde kolapset, hun var vel for dårlig trent antar jeg. Da jeg selv løp halvmaraton hadde jeg løpt omtrent den distansen flere ganger før, så jeg visste at jeg tålte den. Dere som har løpt i dag, enten dere løp hel- eller halvmaraton, hvordan har det gått? Kom dere i mål uten noe kluss? Hun kolapset visst pga en kombinasjon av to lungebetennelser på rad, samtidig som hun har hatt ganske hard trening i forbindelse med "Skal vi danse" de siste ukene. Hun skulle vel egentlig ikke løpe maraton, men gå den. Problemet var bare at hun skulle være ledsager for en person som tydeligvis skulle løpe... (Og forøvrig, jeg løp ikke selv. Hadde antageligvis vært død halvveis i løpet.) Endret 27. september 2010 av SmallTalk
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Jeg løp 10 km! Det er ikke langt, og jeg løp ikke fort, sammenlignet med mange av de andre som var med. Men jeg er superfornøyd selv med at jeg kom meg i mål uten problemer Første gang jeg deltok i løp, har ikke trent så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå