AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Tenker å opprette en sparekonto i sparesmart.no, men vet svært lite om denne banken. Lurer derfor på om det er noen her inne som vil dele sine erfaringer? Syns det er litt skummelt å skulle sette alle pengene sine i noe jeg ikke helt vet hva er...
Virreliten Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Terra-gruppen og banksikringsfond burde jo gjøre det trygt. Men det slår meg: det står at renter godskrives hvert år 31. desember. Skandiabanken har noe lavere sparerente, men godskriver i slutten av hver måned. Og da blir regnestykket for effektiv rente hvordan? (ja, jeg er veldig mye flinkere til mange andre ting enn tall...)
Alison Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Terra-gruppen og banksikringsfond burde jo gjøre det trygt. Men det slår meg: det står at renter godskrives hvert år 31. desember. Skandiabanken har noe lavere sparerente, men godskriver i slutten av hver måned. Og da blir regnestykket for effektiv rente hvordan? (ja, jeg er veldig mye flinkere til mange andre ting enn tall...) Skandiabanken oppgir effektiv rente i sine prislister.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå