Linsi Skrevet 7. oktober 2003 #1 Del Skrevet 7. oktober 2003 Vi er på leting etter selskapslokaler i Drammen og Nedre Eiker. Er det noen som har noen gode tips til oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 7. oktober 2003 #2 Del Skrevet 7. oktober 2003 Du har mange å ta av egentlig: Hotvet Gård, Frimurerlogen, Park, Håndverkeren, Børsen, Odd Fellow.... Ja, det var de jeg kom på i grunnen. I Nedre Eiker aner jeg ikke desverre... Hva med www.gulesider.no?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 8. oktober 2003 #3 Del Skrevet 8. oktober 2003 Tja, kjenner ei som hadde sin bryllupsfest på Sturla-huset og synes at det var et flott sted å ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonzo Skrevet 8. oktober 2003 #4 Del Skrevet 8. oktober 2003 Når det gjelder Nedre Eiker tror jeg Thelmas kjøkken er det eneste stedet du kan komme til ferdig dekket bord. Selv hadde vi festen på Folkets Hus i Krokstadelva, men her må dere ordne alt selv, eller leie inn cateringselskap. Samfunnshuset i Mjøndalen er også et alternativ. Ellers har man jo Fossesholm og Holth Pensjonat, men det er jo i Øvre Eiker. Når det gjelder Drammen har jeg ingen andre alt. en Lille Lotte alt har nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 8. oktober 2003 Nå er Hotvedt Gård det beste alternativet. Vi skal dit på fredag og snakke med de. Er det noen som hatt selskapet sitt der, med erfaringer å dele? Eneste er at da må vi bytte dato. Det fantes ikke mye ledig 7.august, så da må det bli 31 juli. Og da må vi ringe kirken igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 8. oktober 2003 #6 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg har vært i både konfirmasjon og bryllup på Fosseholm Herregård. Fantastisk sted! Be om omvisning for gjestene. www.fossesholm.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 8. oktober 2003 #7 Del Skrevet 8. oktober 2003 Har ikke vært på Hotvet Gård annet en på omvisning der når vi skulle velge sted. Vi valgte det ikke da vi synes det så litt nedslitt ut. Det er en gammel gård, og mitt inntrykk var at det var endel år siden de har pusset opp... Men det ligger jo nydelig til, med stor uteplass! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bride Skrevet 8. oktober 2003 #8 Del Skrevet 8. oktober 2003 Vi var osså og så på Hotvedt Gård- synst det var trisst,nedslit og kjemppeharry-luktet av gamelt fyll og gamelmannslukt - ike et sted jeg vile plassert VÅR STORE DAG - nope! Klem Bride'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hmm, tror nesten vi begynner å utelukke Hotvet gård før vi har vært der jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg ringte Håndverkeren nå. Det virket jo litt interessant. Har noen vært der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 8. oktober 2003 Etter en noe desperat telefonrunde har vi denne listen (kommentarer taes imot med stor takk): - Håndverkeren - Hotvet gård (her har mange tydeligvis forskjellige meninger?) - Roklubben - Gullaug gård - Spiralen ?! - Landfallhytta?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 8. oktober 2003 #12 Del Skrevet 8. oktober 2003 Roklubben ville jeg ikke valgt, har servert der til 50-årslag. Det var fint til dette, men passer ikke spesielt godt til bryllup. Spiralen har jeg også hørt endel negativt om. Selv skal jeg ha det på Odd Fellow, har hørt masse skryt om dette stedet. Ellers syns jeg Villmarkshuset på Konnerud er et bra sted - men der må du ordne mat selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 8. oktober 2003 #13 Del Skrevet 8. oktober 2003 Mitt beste tips står ikke på listen din ( :oops: ), men jeg nevner det uansett. Det er Frimurerlogen. Det er tilsynelatende ganske nyoppusset, og flotte lokaler. Vakre farger som er samstemte, ikke litt av det og litt av det, som det desverre er mange steder... Lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 8. oktober 2003 Frimurerlogen var dessverre opptatt Men vi tenkte på de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #15 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hva ligger disse lokalene på i pris da? Jeg er interessert i Frimurerlogen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 8. oktober 2003 #16 Del Skrevet 8. oktober 2003 Samfunnshuset på Krogstadelva (tror det var det) Var der på bryllup i fjor, og det var et flott lokale (nyoppusset) Man kan ordne alt selv der også, så om du kan leie inne personale selv, så er dette et godt alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavida Skrevet 8. oktober 2003 #17 Del Skrevet 8. oktober 2003 Vet at dette er litt utenfor området du ønsket, men på Berger (mellom Svelvik og Sande) ligger Fossekleiva som har kjempefine selskapslokaler. Ville vært mitt definitive valg dersom vi skulle hatt bryllupet i dette området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 8. oktober 2003 #18 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hvis dere ikke skal være mer enn 50 gjester, har de nå begynt å leie ut Austad gård igjen (der har nemlig vi booket ). Synes det er kjempekoselig! Der leier de bare ut i juni, juli og august siden det er en verneverdig bygning (pga av temperaturer og skader som kunne komme av dette). Et annet alternativ er Gullaug gård ved Lier. Har ikke vært der selv, men har hørt fra andre at det var helt greit lokale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 9. oktober 2003 #19 Del Skrevet 9. oktober 2003 Vi hadde vår fest på Fjerdingstad Grendehus i Øvre Eiker. Billige, men nydelig sted med flotte utemuligheter. Men der ordner man alt selv... Det blir kanskje litt for langt dit, men det er iallfall et sted jeg vil anbefale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #20 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vi hadde bryllupet vårt på Spiralen 17. august 2002. Det var helt fantastisk, jeg har bare et veldig negativt punkt. Og det er luftemulighetene. På Spiralen er det masse vinduer rett i solsteika, men det er bare et fåtall som er til å åpnes. På varme dager, slik som på vårt bryllup, blir det veldig varmt inne. Vi måtte ta mange og lange pausen under middagen. Vi satt rolig og brukte bordkortet/sangheftet som vifte, likevel rant svetten. Men det var utrolig fint å sitte ute, spesielt utover kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå