Gjest anonym Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 hei.mange forbinner jul med pakker mat masse familie og glede!min jul blir nok liten..har veldig liten familie.og iår blir det kun meg og mine 3 barn på 5 og 8 år(tvillinger)faren har funne seg ny dame og det er ikkje lenger aktuelt å feier samen som før.så er det gavene da!!!blir nok 4 gaver til kvar i år også..ungene syns det er svert med gaver men da dei stolt forteller ka dei har fått..har jo alle fått så mye meir at dei blir skuffet..kofor får ikkje me så masse mamma??
Piper Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Det går fint å forklare barna at alle barn har ulike familier, og de som har store familier får flere gaver. Og siden deres familie ikke er så stor, vil dere ikke få like mange gaver som mange av vennene deres.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Mine unger har også fått få gaver og ikke noen spesielt dyre. Det dyreste har jeg stått for. De har alltid vært fornøyde fordi de alltid får noe som de ønsker seg. I tillegg så får de lite igjennom året og er derfor veldig glade for lite. De har taklet godt det at det er forskjell på familier. Selv om vi har vært få på julaftenen så har vi virkelig kost oss og ungene har gode minner. Er ikke alltid antall personer eller prisen på gavene som teller.
kamela Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Hvis du synes det er leit med lite pakker under treet, kjøpe noen småting som de trenger og pakk inn, f.eks. et par vanter eller kule sokker.
Havtorn Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg er en av de som ikke nødvendigvis fikk julegaver til flere tusen kroner, men jeg kunne ikke elsket mamma mer enn jeg gjør av den grunn! Men ja, å kjøpe mange småting du pakker inn gjør det gjerne litt ekstra stas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå