Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! på skolen så har vi et prosjekt der vi kunne velge om noe forskjellig, jeg og venninna mi valgte å synge.. Det som da er problemte er at jeg er livredd for å synge forran andre mennesker! jeg veit da at det var ekstremt dumt a meg å velge det, men nå har jeg gjort det å må prøve å gjøre det beste ut av det!

Er det noen som har noen tips til åssen det kan bli litt bedre å stå forran klassen og fremføre en sang, noe som gjør det litt mindre flaut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Heisann! på skolen så har vi et prosjekt der vi kunne velge om noe forskjellig, jeg og venninna mi valgte å synge.. Det som da er problemte er at jeg er livredd for å synge forran andre mennesker! jeg veit da at det var ekstremt dumt a meg å velge det, men nå har jeg gjort det å må prøve å gjøre det beste ut av det!

Er det noen som har noen tips til åssen det kan bli litt bedre å stå forran klassen og fremføre en sang, noe som gjør det litt mindre flaut?

Er det noen ansikter i klassen som du føler at det er "trygt" å hvile øynene på? Det kan ofte hjelpe hvis man finner et slikt fokus. Du bør iallefall ikke se ned i gulvet!

Endret av Havbris
Skrevet

Ja, har vel det!

takk for tipse!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...