Gå til innhold

Tips til steder å gå ut i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter et sted man kan gå ut på en fredag eller lørdag kveld i Oslo. Et litt rolig sted, med klientell i 30årene. Et sted der man kan sitte og ta et glass vin med en venninne og skravle mens man ser på mannfolka. Men der det ikke er et typisk kjøttmarked med grøftefyll og sleske menn.

Hvor går man for å treffe oppegående menn i 30årsalderen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Her er noen forslag:

- Dubliner Irish Pub

- Hard Rock Cafe

- Bjørungs

- Gamle Major

- Jacob Aall

- TGI Friday's på Aker brygge

Skrevet

Last Train er hyggelig, der har det hovedsaklig vært musikkinteresserte folk fra 23-50 de gangene jeg har vært der.

Ellers har du en del brune buler som jeg trives godt i, men på sånne steder er det jo umulig for oss jenter uten at cheesy, dresskledte karer inviterer til felles toalettbesøk eller rødnesede fyllesvin sikler på skjorta di. Sånn er det strengt tatt på de fleste av de "rolige" utestedene. Såvidt jeg vet er det ikke så mange mellomting mellom det og de mer fancy stedene med dansegulv og dyrere drinker. Nichol & Son på ukedager, kanskje?

Skrevet

Lompa og Oslo Mek på Grønland er mine tips.

Skrevet

hells kitchen, har bare vært der en gang på kvelden, men jeg synes det var koselig. der var vel størstedelen av klientellet i 30 åra.

Skrevet

Lorry - litt av hvert, men mange interessante mennesker. Er såpass stort sted at det ikke blir stappfullt.

Forest & Brown - rolig lokal frognerpub. Ikke for fullt, ikke for tomt

Skaugum- spennende sted- stappfullt i helgene

Grunerløkka - F.eks Parktheatret

Ellers til en viss grad enig i bjørungs, men det er stappfullt på lørdag og fredag!

Skrevet

Takk for tips! Har vært noen av stedene før, resten skal sjekkes ut! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...