Linenor Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Det ligger en "delt" mappe fra en annen datamaskin inne på min mac. Lettere forklart; Når jeg går inn på enheten Macintosh HD, ser jeg at under "delt" ligger det en pc som jeg ikke kjenner til. Hvor kommer den fra? Hvordan blir jeg kvitt den? Jeg regner med at han/hun nå kan gå inn på alle mine filer, og det syns jeg er skremmende!
Hanselot Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Det ligger en "delt" mappe fra en annen datamaskin inne på min mac. Lettere forklart; Når jeg går inn på enheten Macintosh HD, ser jeg at under "delt" ligger det en pc som jeg ikke kjenner til. Hvor kommer den fra? Hvordan blir jeg kvitt den? Jeg regner med at han/hun nå kan gå inn på alle mine filer, og det syns jeg er skremmende! Da regner du med feil, fordi om noen ANDRE har delt en mappe på SIN pc, så betyr ikke det at DE har tilgang til din MAC. Det hadde tatt seg ut Hadde jeg vært deg så hadde jeg sjekket om du kan lagre filer på vedkommendes pc, og legge igjen en beskjed om at: "Titt titt, takk så snill du er som deler denne mappen med meg, kan du være så snill å dele noen interessante filer med meg?"
Linenor Skrevet 28. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2010 Ha ha, Hanselot! Godt poeng!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå