AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Ser mye reklame for produkter fra Biosilk rundt omkring, er det bra? Så at HC ikke likte det, og hun har jo peiling på det hun snakker om.
Jade Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Jeg har ikke prøvd produktet. Men selv om HC ikke liker produktet, så betyr det ikke at det ikke fungerer for andre.
sophiaM Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Bruker Biosilk Silk Therapy (den oljen), og syns den funker kjemprabra. Håret føles silkemykt etterpå, og det roer de hårene som altid skal stikke seg ut, og det lukter jo helt nydelig ^^ Så jeg er hvertfall fornøyd, og jeg er kresen når det kommer til hårprodukter ;p
Gjest Lunacy Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Ser mye reklame for produkter fra Biosilk rundt omkring, er det bra? Så at HC ikke likte det, og hun har jo peiling på det hun snakker om. Det er vel med Biosilk som alt annet, noen liker det og noen liker det ikke. Jeg synes Biosilk silk therapy treatment er god, gir håret mitt en fin glans og det blir veldig mykt når jeg bruker den oljen.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Biosilk fungerer veldig bra i begynnelsen - håret blir blankt og lukter veldig godt, men etter en stund syntes jeg håret ble tørrere og tørrere. til slutt stoppet jeg å bruke den etter at jeg begynnte å miste mye hår.
Honesty Skrevet 27. september 2010 #6 Skrevet 27. september 2010 Biosilk er vel lite annet enn en blanding av ørlite silke, masse sililkoner og ymse alkoholer, og funker for å glatte håret der og da. Det kommer nok an på hårtypen; til mitt typisk nordiske hår som lett blir tungt, ble den for mye, men for grovere og mer brusete hårtyper er den sikkert bra.
Stellia Skrevet 28. september 2010 #7 Skrevet 28. september 2010 Jeg synes Biosilk legger seg som en hinne på håret, og føles bare silikonaktig og j.... ut. Sats heller på pleiende produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå