sila Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Noen vil kanskje synes det er et dumt spørsmål, men jeg stiller det likevel Hvis man er på en slankekur, som feks. GR, så teller man kalorier og ser på næringsstoffer og sånt, og man går ned i vekt. Men er det sånn at man også kan gå ned i vekt hvis man spiser tilsvarende mengder kalorier, bare at man spiser usunt som kjeks og kaker og godis og sånn? Selv har jeg gått på GR, så jeg tenker ikke å benytte et kosthold som beskrevet som nr. 2 her, men hvis man har en dag innimellom, som en dagen derpå søndag feks. hvor man spiser noe "vanlig" og resten "junk", men får i seg samme kalorimengde som om man bare spiste sunt, går man da opp pga. den dagen?
Jitney Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Noen vil kanskje synes det er et dumt spørsmål, men jeg stiller det likevel Hvis man er på en slankekur, som feks. GR, så teller man kalorier og ser på næringsstoffer og sånt, og man går ned i vekt. Men er det sånn at man også kan gå ned i vekt hvis man spiser tilsvarende mengder kalorier, bare at man spiser usunt som kjeks og kaker og godis og sånn? Selv har jeg gått på GR, så jeg tenker ikke å benytte et kosthold som beskrevet som nr. 2 her, men hvis man har en dag innimellom, som en dagen derpå søndag feks. hvor man spiser noe "vanlig" og resten "junk", men får i seg samme kalorimengde som om man bare spiste sunt, går man da opp pga. den dagen? Det er kalorier inn vs kalorier ut som teller til slutt ja. Selvfølgelig sier det seg selv hva slags mat man burde "bruke" kaloriene sine på, hehe Må også si at EN dag ikke har noe å si i det lange løp uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå