Gå til innhold

Kaste bort livet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva vil du si er å kaste bort livet sitt?

Mener du at du selv har kastet bort livet ditt? Hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du si er å kaste bort livet sitt?

Mener du at du selv har kastet bort livet ditt? Hvorfor?

Å kaste bort livet sitt vil jeg si er om man ikke går etter noe av det man ønsker her i livet, om man bare drømmer og aldri realiserer noe tig. Om man lever konstant ulykkelig. Er man ikke lykkelig kaster man bort sin egen tid og andres.. Klart at alle har gode og vonde tider i løpet av livet, uten det ville man ikke satt pris på det gode og hele livet ville vært nøytralt. Man kan leve uten å leve og da kaster man bort livet.

Skrevet

Ja, jeg synes jeg har kastet bort mye av livet mitt på å være altfor alvorlig og ta ting for seriøst, å frykte ting som aldri skjer, være redd for nærkontakt med andre mennesker, på en meningsløs jobb fordi jeg velger det trygge framfor det jeg egentlig vil, på for lite sex og for lite fleip og moro.

Men når det er sagt så får jeg ikke til å forandre det heller, og fortsetter å kaste bort mer selv om jeg er klar over hva jeg gjør. :sukk:

Skrevet

Ja, jeg synes jeg har kastet bort mye av livet mitt på å være altfor alvorlig og ta ting for seriøst, å frykte ting som aldri skjer, være redd for nærkontakt med andre mennesker, på en meningsløs jobb fordi jeg velger det trygge framfor det jeg egentlig vil, på for lite sex og for lite fleip og moro.

Men når det er sagt så får jeg ikke til å forandre det heller, og fortsetter å kaste bort mer selv om jeg er klar over hva jeg gjør. :sukk:

ja alt det du sier kan jeg saktens si meg enig i.

i tillegg hvor mye tid jeg har kasta bort hver eneste gang på å deppe over menn jeg egentlig ikke ville ha eller problemer det egentlig ikke er noe å bruke tid på..

Skrevet

Enten man føler livet kastes bort eller nytes til det fulleste er det like fullt meningsløst.

Skrevet

Enten man føler livet kastes bort eller nytes til det fulleste er det like fullt meningsløst.

Rett og slett! Leve evolusjonen og den utrettelige formeringsevnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...