AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Har akkurat fått IPhone 4 med telenor abonnement (medium surf), vi har trådløst nettverk her hjemme. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan se om telefonen er koblet til nettet her hjemme og når det er koblet til nettet jeg betaler for i abonnement-prisen??? Hvordan vet jeg når jeg har brukt opp den tiden som jeg har i abonnementet mitt?? Skjønner ikke dette her jeg!!! Sikkert dum som et brød, men....
Henkie Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Har akkurat fått IPhone 4 med telenor abonnement (medium surf), vi har trådløst nettverk her hjemme. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan se om telefonen er koblet til nettet her hjemme og når det er koblet til nettet jeg betaler for i abonnement-prisen??? Hvordan vet jeg når jeg har brukt opp den tiden som jeg har i abonnementet mitt?? Skjønner ikke dette her jeg!!! Sikkert dum som et brød, men.... Til høyre for "telenor" symboldet skal det være en "vifte" når du er tilkoblet et trådløst nett. Står det 3G eller "E" er du ikke tilkoblet trådløst nett. Du kobler deg til ved å gå på "innstillinger > wifi"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå