Mathias Skrevet 7. oktober 2003 #21 Del Skrevet 7. oktober 2003 Marginalt i frhold til å bevege seg fra bilen og hjem.... Det er poenget mitt. Man må se ting i sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 7. oktober 2003 #22 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg har forstått at det er poenget ditt, Mathias, les innleggene mine en gang til, vær så snill. Jeg gir deg allerede i mitt første svarinnlegg til deg. Undervurder likevel ikke psykisk stress som en kaloriforbrenner. At det i tillegg har mange andre skadelige virkninger på kroppen, gjør det ikke til noe brukbart slankemiddel, men en ødelegger for kroppen. Ergo bør folk med spiseforstyrrelser og psykiske plager i forhold til kropp ikke satse på hard lesing og tankevirksomhet for å bli slank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. oktober 2003 #23 Del Skrevet 7. oktober 2003 Grunnen til at jeg må understreke det, er at ut ifra det du skriver, ser jeg at jeg synes du overvurderer den rent forbrenningsmessige av stress. Stress er som du sier veldig komplekst, og grunnen til at man blir nedbrudt er mye mer enn behov for energi/mat pga at en forbruker mer enn en tar inn/spiser. Fok som lider av anorksia har jo knapt en kcal å gå p; vi har flere hundre å gå på i forh til det vi spiser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 7. oktober 2003 #24 Del Skrevet 7. oktober 2003 Grunnen til at jeg må understreke det, er at ut ifra det du skriver, ser jeg at jeg synes du overvurderer den rent forbrenningsmessige av stress. Stress er som du sier veldig komplekst, og grunnen til at man blir nedbrudt er mye mer enn behov for energi/mat pga at en forbruker mer enn en tar inn/spiser. Fok som lider av anorksia har jo knapt en kcal å gå p; vi har flere hundre å gå på i forh til det vi spiser... Ikke overvurdert, men holdt meg til temaet i tråden, Mathias. En distinkt forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. oktober 2003 #25 Del Skrevet 7. oktober 2003 Der er vi uenige da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 7. oktober 2003 #26 Del Skrevet 7. oktober 2003 Så du er uenig i at hard lesing for eksempel kan føre til psykisk stress? Legg merke til ordet kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. oktober 2003 #27 Del Skrevet 7. oktober 2003 nei at man forbrenner så mye av det at man kan (mis)bruke det til slanking. Vel og merke om man spiser nok ellers. Men jeg er ferdig med denne diskusjonen tror jeg, har skrevet om det jeg ville ha fram... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 7. oktober 2003 #28 Del Skrevet 7. oktober 2003 nei at man forbrenner så mye av det at man kan (mis)bruke det til slanking. Vel og merke om man spiser nok ellers. Og her tar du ting ut av sammenheng selv. Er man ikke allerede ute å kjøre psykisk om man sysler med tanker om å tenke/lese seg enda slankere? Altså utsette kroppen sin for psykisk stress for å bli enda tynnere. Ja, det kan virke om man stresser noe vanvittig, og man ødelegger seg på det. Det er mitt poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå