AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Hvor stor aldersforskjell mener du det bør være mellom en barnevakt og barnet? Når mener du barna er for gammel til barnevakt.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Spørs veldig syns jeg. Hvor modent barnet er, hvor lenge det er snakk om (noe timer på dagen, eller kveld/natt). Om barnet selv kan lage seg mat, og stelle seg selv (varierer veldig syns jeg, noen klarer dette selv fra 10 år, andre klarer ikek dette før det er 30:P). Har selv vært barnevakt fra jeg var 15. Kommer jo an på barnevakten og, om h'n er moden og kan få barnets respekt.
Gjest wild bird Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Jeg vil si at det ikke handler om aldersforskjell, men mer om modenhet og ansvarlighet hos barnevakten. Jeg ville ikke ha hatt en barnevakt yngre enn 15 år til å ta vare på mine barn, og da hadde det kun dreid seg om noen timer. Mine barn har klart seg alene noen timer fra de var 8-10 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå