Thinkerbelle Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Jeg er på jakt etter å kjøpe apotekerkrukker - gjerne i litt forskjellige størrelser. (søk på apothecary jars på google for å se bilder..). Problemet er at jeg ikke finner slike til salgs - er det noen som vet hvor man kan kjøpe slike? Skal lage en godteribuffet til bryllupet:)
PoisonIwy Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 (endret) Loppis på Grünerløkka, fretex, Marita stiftelsen osv.(På løkka). Endret 26. september 2010 av PoisonIwy
Aurela Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Det er kanskje ikke helt det du ser etter, men de har en del glaskrukker på ikea, har du sett der?
pøbelsara Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Det kommer jo opp flere steder som selger slike i USA når du googler, da. Har du sjekket eBay? Jeg søkte på candy jar lot og fant bl.a. disse. Ellers har Ikea flere typer glasskrukker med lokk, og Søstrene Grene pleier også å ha slikt. Lykke til!
Thinkerbelle Skrevet 26. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2010 Søstrene grene har jeg ikke sjekket, takk:) har sjekket ebay men det blir så dyrt siden frakten blir kostbar (de er ganske tunge).. Fretex er bra, men trenger tre like av en type og så noen mindre, som kan være forskjellig.. Kanskje vanskelig å finne like på Fretex?
PoisonIwy Skrevet 26. september 2010 #6 Skrevet 26. september 2010 Ja, det kan være vanskelig, men jeg anbefaler parkene på Løkka i helgene, de har noen vanvittige loppemarkeder.
Thinkerbelle Skrevet 28. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2010 Ja må kanskje teste Løkka:) ikke langt fra der jeg bor uansett:) flere som har tips??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå