Gå til innhold

Redken Blonde Glam eller Extreme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For lenge siden prøvde jeg både Redken Blonde Glam og Redken Exteme, men husker ikke hvordan disse var for håret mitt. Nå er jeg drittlei Tigi-shampoene/balsamene mine, for synes ikke de gjør noe for håret. Så må få kjøpt meg nye produkter! Hva tror dere er best for blondt, bleiket og tørt hår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om håret er bleiket ville jeg prøvd med på en kombinasjon. Hva med blonde glam produktene til vanlig (shampo og balsam) men extremekuren en til to ganger i uken? Bleikter hår trenger en del proteiner kombinert med fuktighet, så da får du begge deler :) Eventuelt også leave-in produkter fra extremeserien..

Skrevet

heia,har hatt bleika hår i 25 år så har vel prøvd det meste.men akkurat nå holder jeg meg til lorial sine..bytter litt på de forsjellige i uka.og er nå på min 4 tube med Kerastase proteinkur.den bruker jeg hver dag.og hos frisøren sist sa ho at det var overhode ikke slitt!what..har aldri sjedd før,så noe godt gjør det for mitt hår iallefall.men alle er jo forsjellige.

Skrevet

Jeg vil tro at Blonde Glam fremhever fargen din, mens Extreme er mer styrkende for håret.

Av hårkur liker jeg All Soft Heavy Cream. Hvis håret ditt er tørt ville jeg absolutt brukt hårkur. Jeg bruker det ca 1 gang i uken, og det holder fint for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...