Tbag Skrevet 26. september 2010 #1 Del Skrevet 26. september 2010 Har fått i oppgave av mine besteforeldre å finne en tur til dem, de skal dra i midten av november. De vil til et land/sted hvor det er varmt, ikke typisk turist sted (Godt eksempel på det: gran canaria), itillegg må det jo være fint der! Jeg har aldri dratt til type syden i november, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte...Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimp Skrevet 26. september 2010 #2 Del Skrevet 26. september 2010 Har fått i oppgave av mine besteforeldre å finne en tur til dem, de skal dra i midten av november. De vil til et land/sted hvor det er varmt, ikke typisk turist sted (Godt eksempel på det: gran canaria), itillegg må det jo være fint der! Jeg har aldri dratt til type syden i november, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte...Noen som har tips? på Gran Canaria er det et lite sted som heter San Agustin, og det er ikke et typisk turist sted. Der er der varmt i november, og det er nesten bare pensjonister+alle snakker norsk eller svensk. Anbefaler hotellet Norcopia. Ellers så kan du se på Egypt eller Thailand, men det er en del turister der Du kan også ringe ving/startour og spørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 26. september 2010 #3 Del Skrevet 26. september 2010 Hva med Kapp Verde, Dubai eller Madeira? Ellers begynner jo Jordan å bli veldig populært. Besteforeldrene mine har brukt Star Tour's TemaReiser en del, du kan jo titte litt på hva slags reisemål de har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå