Gå til innhold

hvilke "syden"land, er varme i november? Tips til eldre ektepar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått i oppgave av mine besteforeldre å finne en tur til dem, de skal dra i midten av november. De vil til et land/sted hvor det er varmt, ikke typisk turist sted (Godt eksempel på det: gran canaria), itillegg må det jo være fint der! Jeg har aldri dratt til type syden i november, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte...Noen som har tips?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått i oppgave av mine besteforeldre å finne en tur til dem, de skal dra i midten av november. De vil til et land/sted hvor det er varmt, ikke typisk turist sted (Godt eksempel på det: gran canaria), itillegg må det jo være fint der! Jeg har aldri dratt til type syden i november, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte...Noen som har tips?:)

på Gran Canaria er det et lite sted som heter San Agustin, og det er ikke et typisk turist sted. Der er der varmt i november, og det er nesten bare pensjonister+alle snakker norsk eller svensk. Anbefaler hotellet Norcopia.

Ellers så kan du se på Egypt eller Thailand, men det er en del turister der

Du kan også ringe ving/startour og spørre

Skrevet

Hva med Kapp Verde, Dubai eller Madeira?

Ellers begynner jo Jordan å bli veldig populært.

Besteforeldrene mine har brukt Star Tour's TemaReiser en del, du kan jo titte litt på hva slags reisemål de har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...