Gjesten Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 (endret) Jeg har Norman Security Suite, men jeg innbiller meg at jeg trenger noe mer for å beskytte dataen min. Jeg vil gjerne ha et godt program som scanner etter div. drit jeg ikke ønsker å ha på min PC. Problemet er bare at jeg ikke har peiling på slikt i det hele tatt, så jeg håpet jeg kunne få litt hjelp her. Jeg så en slags hjelpevideo på youtube ( ), og ut fra den lurer jeg på om jeg burde laste ned malwarebytes anti-malware og/eller avira? Noen som har brukt noen av disse eller vet noe om dem? Er det eventuelt noe annet jeg burde laste ned for å beskytte dataen min? Jeg ønsker ikke programmer som vil få PCen til å gå kjempesakte. Takk for alle svar Endret 26. september 2010 av Gjesten
Zzyzx Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Malwarebytes er fin. Men du bør ikke ha flere antiviruser, så dropp Avira når du har Norman. Ellers så fungerer Windows Defender helt greit den også.
Gjesten Skrevet 26. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2010 Malwarebytes er fin. Men du bør ikke ha flere antiviruser, så dropp Avira når du har Norman. Ellers så fungerer Windows Defender helt greit den også. Men jeg kan bruke Malwarebytes selv om jeg har Norman?
Zzyzx Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Ja, Malwarebytes er ikke et antivirus-program. Så det skal gå helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå