Gå til innhold

For trang for penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 21 år, har samboer og han er min første, både kjæreste og sengepartner. Kan bruke tamponger og mindre dildoer (ikke prøvd særlig store) uten det minste problem, men når det kommer til penisen hans - så nytter det rett og slett ikke... Penishodet kommer bare noen milimeter inn, og det er frustrerende. Alle leger jeg har vært hos sier alt er normalt, og sier jeg bare må bli mer våt. Jeg dæsjer på med glidemiddel, har langt forspill, men det funker fremdeles ikke. Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 21 år, har samboer og han er min første, både kjæreste og sengepartner. Kan bruke tamponger og mindre dildoer (ikke prøvd særlig store) uten det minste problem, men når det kommer til penisen hans - så nytter det rett og slett ikke... Penishodet kommer bare noen milimeter inn, og det er frustrerende. Alle leger jeg har vært hos sier alt er normalt, og sier jeg bare må bli mer våt. Jeg dæsjer på med glidemiddel, har langt forspill, men det funker fremdeles ikke. Hjelp?

Du må slappe av. Spenner du musklene i bena/underlivet bevistt eller ubevisst, nytter ingenting. Smør på med glid, slapp av og ta tiden til hjelp. Dvs. ikke vent med å ha sex, men ta dere god tid når dere har sex.

Skrevet

Takk for svar. Ja, jeg har vurdert muligheten for at jeg spenner meg, og prøver å slappe av. En del av problemet er at mannen mister "piffen" etter en stund når vi er godt i gang, av den grunn at det ikke "funker". Det er null problem med fingre etc., det er bare med den ene tingen det ikke fungerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...