Gå til innhold

Fórhest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en jente på 14 år som ønsker en fórhest i Akershus. Jeg er 156 cm høy og veier rundt 42 kg. Stallen hvor hesten står bør være i nærheten av en tog eller buss stasjon( ikke mer enn 15 min gangvei)

Jeg har rid i 8 år på rideskole og har også hatt 2 fórhester i tilsammen to år, men den en ble solg og den andre vokste jeg fra. På Rideskolen rir jeg i ekstra øvet dressur og jeg har også deltat i 4 LC:1 stevner hvor jeg har plassert med blandt topp 3 i tre av dem. Jeg har 4 rideknapper og mangler bare grønt kort. Innenfor sprang har jeg kun hatt det på rideleir og egenlært med forhesten min. På rideleir har jeg ride bane med hindre på ca 80 cm. På enkelstående hindre har jeg hoppet 1 m.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå vet ikke jeg om noen i akerhus, jeg kjenner et par i østfold som trenge forrytter, men jeg tror de bor for langt unnaa togstasjon for deg, selvom du hadde bodd like ved fylkesgrensa.

Hadde jeg vært deg hadde jeg laget lapper og dratt rundt på staller og hengt opp, (spør stalleier først)

Jeg hadde også lagt ut annonse på hestene.no, hest.no og kanskje også på finn. du høres ut som du har bra med erfaring tatt i betrakting av alderen din, så Hadde jeg bodd i nærheten av deg hadde jeg sikkert blitt interessert i tilbudet. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...