Gå til innhold

Katt satt seg på laptoppen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, han satt seg på laptoppen! Greit at det ligger i navnet altså. Lap Topp! Det er ikke dermed sagt at han skal toppe Lappen min!

Uansett da, forandret han mye på påfunnet sitt og jeg har mistet alt som er der ellers! Skrollen og kontrollbaren øverst er borte vekk!

Har kun nettsiden fremme. Det andre kommer når jeg tar musa opp der. Hvordan får jeg det tilbake? Kan ikke spørre pus. Han gikk ut igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trykk F11 og se om det hjelper.

Skrevet

Ja, der kom det! Takk :) Da vet jeg det til neste gang!

Skrevet

Hehe, katten vår "ordnet" slik at skjermbildet snudde seg 90 grader :D Fant heldigvis utav det igjen :D

Skrevet

Hehe, katten vår "ordnet" slik at skjermbildet snudde seg 90 grader :D Fant heldigvis utav det igjen :D

Det gjorde hunden min også!

Skrevet

Hehe Vet ikke nøyaktig hvordan man får det men min stemor har kattesikring på dataen, det vil si at om tilfeldige taster blir tastet inn så kommer det opp kattepoteavtrykk på skjermen og dataen låser seg :ler:

Skrevet

Hehe Vet ikke nøyaktig hvordan man får det men min stemor har kattesikring på dataen, det vil si at om tilfeldige taster blir tastet inn så kommer det opp kattepoteavtrykk på skjermen og dataen låser seg :ler:

Det var kjekt. Kan ikke du spørre henne? :)

Sist han satt seg der klarte han å få en en liten, kjekk hurtigmeny. Jeg har aldri funnet ut hvordan han gjorde det! Så det kan være greit at de gjør det. Hadde jeg bare sett hvor rumpe, poter og halen treffer :fnise:

Skrevet

Typisk katter! :jepp:

De vil være der menneskene er og hjelpe til så godt de kan.

Aller helst vil de sette seg oppå det vi holder på med.

På lørdag drev kjæresten min og jeg på med å installere trådløst internett hos foreldrene hans, og da hadde vi store problemer med å holde kattene borte. Jeg kjeftet nokså hardt til den ene fordi hun begynte å leke med strømledningen til modemet, men etterpå hadde jeg verdens svarteste samvittighet.

Skrevet

Da har jeg endelig fått svar fra min stemor, det programmet hun har er en del av operativsystemet som fulgte med macen så hun vet ikke hva det heter. De brukte også litt tid på å finne ut hva det var som hadde hendt første gang det slo inn og de plutselig oppdaget at maskinen hadde låst seg med poteavtrykk på skjermen :ler:

Men etter tips fra min far søkte jeg på cat sensing software og fikk blant annet opp dette Min lenke, det er ikke helt det samme men det er jo bare til å google samme setning å se hva mer som dukker opp ;)

Skrevet

Husk å vaske deg på fingrene etter å ha brukt tastaturet da :nei:

Skrevet

Da må jeg vaske meg konstant siden katter er overalt og vet aldri hvor han har vært sist.

Jeg tror nok de fleste dyreeiere vasker seg ganske ofte på hendene. Er man nøye før man lager mat så skal det mye til. Har hatt dyr så lenge jeg har levd og aldri blitt syk :)

Skrevet

Ja, det er ikke særlig delikat å vite at ei katterumpe har sittet på tastaturet...

Skrevet

Ja, det er ikke særlig delikat å vite at ei katterumpe har sittet på tastaturet...

Da tror jeg ikke du vet hvor mye bakterier det er på offentlige steder. Husk på alle de menneskene som er svært urenslige. Du vet aldri hvor hånden som trykte på heisen før deg har vært.

Skrevet

Jeg har en mac... hvordan finner man ut om man har det programmet? :sjenert:

Skrevet

Jeg fikk egentlig forferdelig lite info om det programmet, det var der bare. Mne hvis du dasker løs på tastaturet littegrann burde det dukke opp hvis du har det :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...