estrella Skrevet 25. september 2010 #1 Del Skrevet 25. september 2010 Bror min er superopptatt av kosthold og trening. Veldig fiksert! Så jeg har tenkt litt på om jeg skal lage en kokebok til han? Da vil jeg jo finne oppskrifter som jeg vet passer han og scrappe ei bok med oppskriftene inni. Spørsmålet er jo hvordan jeg skal få til å lage en litt tøff kokebok til han..jeg er litt mer glad i rosa og dill enn "tøffe guttegreier" når det kommer til scrapping og kortlaging. Men er denne ideen superteit? Han får en annen gave ved siden av uansett, men jeg tenkte at siden han er såpass interessert i trening og kosthold så kan jo ei kokebok være tingen? Han er ikke noen kokk for å si det slik, så kommer ikke på så mange spennendes matretter selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Johansen Skrevet 27. september 2010 #2 Del Skrevet 27. september 2010 Det høres jo vel og bra ut det, men klarer du å lage en kokebok som passer til hans ekstreme diett?? Forsøket høres vel verdt ut å prøve, ellers vil jeg forslå så kjedelige ting som Tupperware slikkepott eller grønnsaksskreller. Dette er kjedelige ting men som man faktisk MÅ ha når man skal bo alene. Altså det må ikke være Tupperware, det er bare at jeg er superglad i de tingene selv fra TW. Det er helt utrolig hva man har behov for å fylle skapene med når man flytter for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 27. september 2010 #3 Del Skrevet 27. september 2010 Hva med abonnement til kostholds og treningsblad slik at de faller ned i postkassa hans hver måned? x ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cindarella Skrevet 27. september 2010 #4 Del Skrevet 27. september 2010 Gavekort på sportsbutikk, slik at han kan kjøpe seg nytt treningstøy, sportsutstyr eller lignende? Om det er noe han ønsker seg som koster litt penger (feks sykkel), så kan du og andre familiemedlem gå sammen om et gavekort slik at han kan få kjøpt seg det. Det gjorde min familie med meg, og jeg er veeldig glad i det nye spisebordet mitt Ellers liker jeg veldig godt idéen din om kokeboken. Det eneste er at det kan bli vanskelig å finne oppskrifter som passer han. Hvis du bestemmer deg for det, foreslår jeg at du har "pynten" enkel og klassisk, i stedet for å diske opp med typisk "gutteting". Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 27. september 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 27. september 2010 Ja, han vil jo få noe ved siden av den kokeboken! Noe som har en sammenheng med trening å gjøre er nok den tingen. Å finne oppskrifter er ikke noe problem, han har nemlig veldig lyst å teste ut lavkarbo. Så jeg tenkte å lage en del med "vanlige" oppskrifter som passer hans kosthold pr dags dato og en del med litt lavkarbo-oppskrifter (jeg er lavkarbo-freaken i vår familie..så det er iallefall ikke et problem!). Gutter er særdeles vanskelig å lage slike ting til, med tanke på pynten..men jeg får se om jeg ikke finner på noe lurt! Foreløpig ser jeg egentlig for meg et hefte-lignendes album som jeg kanskje kan bruke..får se om jeg finner noe slikt i butikken. Er ikke sikkert de har det jeg ser for meg:P Men da prøver jeg meg på dette her! Er datoen blitt 15 desember og jeg ser det blir en total fiasko får jeg heller bruke oppskriftene selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JTess Skrevet 27. september 2010 #6 Del Skrevet 27. september 2010 Synes ideen din var veldig bra jeg. Har en bror og en samboer som er helt håpløse og kjøpe gaver til. Men tenkte jeg skulle bruke ideen din til julegave til min bror og kjæresten hans:) Så takk for tipset:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 28. september 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 28. september 2010 Synes ideen din var veldig bra jeg. Har en bror og en samboer som er helt håpløse og kjøpe gaver til. Men tenkte jeg skulle bruke ideen din til julegave til min bror og kjæresten hans:) Så takk for tipset:) Your welcome Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. oktober 2010 #8 Del Skrevet 5. oktober 2010 finn ut hvor han trener, og betal en privat trener til å ta eneller flere fordypningstimer :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #9 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det sistnevnte tipset synes jeg var veldig bra Jeg spurte broren min (21 år) om hva han synes om kokebok i julegave. Da sa han: hva skal jeg med det når jeg har matprat.no? Hehe, så da vet jeg at min bror ikke vile likt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 5. oktober 2010 finn ut hvor han trener, og betal en privat trener til å ta eneller flere fordypningstimer :gjeiper: Nei, det er gidder jeg ikke. Jeg vet hvor han trener, nemlig Elexia, hvor min tante også jobber, blant annet som privat trener :gjeiper: Det sistnevnte tipset synes jeg var veldig bra Jeg spurte broren min (21 år) om hva han synes om kokebok i julegave. Da sa han: hva skal jeg med det når jeg har matprat.no? Hehe, så da vet jeg at min bror ikke vile likt det Er bror din like interessert i den formen for mat som min? Altså veldig interessert i karbohydratfattig mat og proteinrik mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå