Gå til innhold

First Price produkter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt og greit, hvordan reagerer du når noen handler First Price produkter? Syntes folk at det vises at familien har dårlig råd?

Det er jo et ganske mye billigere produkt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

First Price er bra og billig!:) Jeg er 19 år og har nettopp flytta ut! Uten FP hadde jeg vært mye fattigere enn jeg er nå:) Syns mye av produktene deres er bedre enn de dyre=) Tortilla f.eks=)

Skrevet

Jeg bryr meg absolutt ingenting om hvem som handler billigmerker og hvorfor.

Skrevet

Reagerer ikke i det hele tatt!

Handler faktisk en del First Price produkter selv. En del av varene er da helt fine, eller endatil av bedre kvalitet/smak enn konkurrerende varer. Men selvsagt har de en del varer jeg pent står over også.

Synes ikke det viser dårlig råd, heller prisbevisthet der det passer seg.

Skrevet

Reagerer ikke i det hele tatt!

Handler faktisk en del First Price produkter selv. En del av varene er da helt fine, eller endatil av bedre kvalitet/smak enn konkurrerende varer. Men selvsagt har de en del varer jeg pent står over også.

Synes ikke det viser dårlig råd, heller prisbevisthet der det passer seg.

Sant!

First Price har en del varer som noen ganger er bedre enn de "vanlige" produktene. Hvilke produkter står du gjerne over, og hvorfor?

Skrevet

Jeg engasjerer meg lite i hva andre putter opp i handlevogna si. Selv handler jeg mye first price fordi jeg ikke ser vitsen i å bruke mer penger på et produkt som er helt likt men dyrere.

Skrevet

Enkelt og greit, hvordan reagerer du når noen handler First Price produkter? Syntes folk at det vises at familien har dårlig råd?

Man trenger da absolutt ikke ha dårlig råd for å kjøpe first price!

Enkelte varer er så godt som identiske, så hvorfor skal man bruke 20 kroner på for eksempel bommulspads, når man kan bruke 7 kroner?

• Liker 1
Skrevet

Jeg bryr meg ikke i det hele tatt. Ser ikke på hva andre folk kjøper egentlig :fnise: . Handler en del x-tra varer på Coop sine butikker, er meget fornøyd med dem :)

Skrevet

Dopariret, pastaen,tannkremen, håndsåpa, kattematen og ferdigrettene står jeg over. Dopapiret er av ekremt dårlig kvalitet, pastaen er smakløs, kattematen er bare for billig til at jeg tenker den kan være bra og den ene ferdigretten jeg prøvde (pasta bolognese) var ikke noe særlig. Tannkremen er for sterk i smak og håndsåpa er veldig uttørrende.

Skrevet

Noe velger jeg fordi det er billig og like bra som det som er dyrere.

Noe styrer jeg unna. F.eks kattemat og skinke.

Noe annet velger jeg fordi det er mye bedre! F.eks. Ostepopp! Kjempegod. Nam, nam!

Jeg tenker ikke på hva andre mener om det. De kan handle hva de vil for meg.

Skrevet

Tvert imot vil jeg heller si. Det viser at du har økonomisk sans og antakelig mye mer penger enn de som kjøper dyre produkter selv om de ikke alltid er bedre...

Skrevet
Sant!

First Price har en del varer som noen ganger er bedre enn de "vanlige" produktene. Hvilke produkter står du gjerne over, og hvorfor?

Står over disse: ost, toalettpapir, pølser, pasta, kokt skinke, ferdige middagsretter

Hvorfor? Fordi smaken og/eller kvaliteten ikke forsvarer den lavere prisen. Konkurrenten(e) leverer mer valuta for pengene.

Sikkert fler jeg ikke kommer på i farten også.

Gjest Constanze
Skrevet

Jeg kjøper refillposene med håndsåpe. De er billige og gode.

MEN - jeg kommer aldri mer til å kjøpe toalettpapiret - det er så og si ubrukelig.

Skrevet

Jeg kjøper nesten bare First Price-produkter, så nei, det tenker jeg ikke på.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Står over disse: ost, toalettpapir, pølser, pasta, kokt skinke, ferdige middagsretter

Hvorfor? Fordi smaken og/eller kvaliteten ikke forsvarer den lavere prisen. Konkurrenten(e) leverer mer valuta for pengene.

Sikkert fler jeg ikke kommer på i farten også.

Da regner jeg med at du står over Synnøve Findens gulost også? Samme produsent, samme smak. Er ikke glad i Finden gulosten selv, men firstprice osten er helt lik :)

Skrevet (endret)

Bare Norvegia her i huset!

Jeg også syns håndsåpene til First Price er veldig bra.

Endret av capricorn74
Skrevet

Jeg kjøper bomull, q-tips, tørkerull, truseinnlegg, tortillachips, nøtter, hvitløksbaguetter, pitabrød, skinke og spagetti av disse billigproduktene.

Jeg er enig med deg oppå siden her et sted, om at håndsåpen tørker ut. jeg har aldri vært tørrere på hendene.

Skrevet
Da regner jeg med at du står over Synnøve Findens gulost også? Samme produsent, samme smak. Er ikke glad i Finden gulosten selv, men firstprice osten er helt lik :)

Korrekt!

Kun Jarlsberg fra Tine Meierier som gjelder.

Skrevet

Korrekt!

Kun Jarlsberg fra Tine Meierier som gjelder.

:skratte:

Skrevet

Er det virkelig folk som ikke tør å kjøpe First Price av frykt for at andre skal tro at de har dårlig råd??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...