Gå til innhold

Hår under armene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her i verden som har sett dere kg-damer med hår under armene? Hvis det er, hvem er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I alle dager, hvilket spørsmål er nå det? :klø:

Skrevet

I alle dager, hvilket spørsmål er nå det? :klø:

Et ærlig et. Jeg bare ble nysgjerrig.

Hvor mye er det de fleste damer bryr seg om å bli sett med hår?

Skrevet

Jeg har sjelden langt hår under armene, men det hender da at jeg ikke tar dem på en ukes tid. Men da prøver jeg å ha t-skjorte på... Kjæresten min har nok sett det meste.

Skrevet

Har aldri noensinne spart ut håret under armene eller nedentil. Barberer meg et par ganger i uka. Gjort det siden jeg fikk hår.

Skrevet

Samboeren min har sett meg med hår under armene og i skrittet. Ingen av oss synes hår er avtennende, så det er ikke noe problem.

Skrevet

Jeg har spart til voksing flere ganger (jobber med dette), og bryr meg ikke noe særlig om det. Hadde nok ikke gått på fest i stroppløs kjole, men ellers er det ikke så farlig.

Skrevet

Jepp. Mannen min ser meg naken mer eller mindre hver dag. :)

Skrevet

De som har kikket under armene mine har vel sett det en gang i blant. Jeg lar det gro litt innimellom. Aner ikke hvorfor. :ler:

Skrevet

Ja. Familie, venner, folk jeg har bodd i kollektiv med.. Jeg går gjerne rundt i singlett eller undertrøye inne, og det går gjerne en uke eller to mellom hver gang jeg barberer meg i perioder.

Dessuten har det vel hendt en uplanlagt overnatting i ny og ne, der det kanskje har gått noen dager siden sist barbering. Har aldri fått inntrykk av at det har vert noe problem ;)

Skrevet

Har sett mange jenter med hår under armene men,max lengde 5mm.

jeg ser ikke noe problem i det.

Skrevet

Har sett mange jenter med hår under armene men,max lengde 5mm.

jeg ser ikke noe problem i det.

Så overfladisk og Seinfeld aktig det enn må høres ut, Seinfeld var jo berykted for å droppe drømmedama pga av bagateller som tånegler eller mange utropstegn i brev, syntes jeg kvinner med hårete underarmer er avtennende til de grader.

Jeg er på ingen måte kresen og skulle jeg trekke frem det viktigste med en kvinne så er det samtalepartneren som jeg tiltrekkes mest av. Er helt på knærne etter hyggelige og smilende jenter. Den man er glad i BLIR pen er min erfaring.

Men jeg takler rett og slett ikke hårete underarmer. Det gir meg tanker om urenslighet, svettelukt og ustelthet.

Husker for veldig mange år siden jeg skulle ut med ei jente, og hun var meget flott. Hun hadde på seg T skjorte med vide armer og det lange mørke håret syntes når hun strakk ut armene. Det hadde sikkert ikke blitt oss uansett, men hver gang jeg tenker på henne er det langt underarm hår som jeg flashbacks av.

Merker at jeg virker overfladisk til tusen her nå men kan ikke noe for det...

Skrevet

Barberer meg kun under arma på sommeren og om jeg skal ha på klær hvor armhulen synes.

Dotten får og en trim om sommeren så ikke hårene tyter utenfor bikinitrusa. Men tar aldri bort alt.

Har barbert dotten helt noen ganger etter alle kunstens regler, men det resulterte bare i kraftig utslett, kløe og betente kvisbyller. Ikke om DET frister å gjøre igjen.

Skrevet

Nei, heldigvis ikke. Jeg vokser og barberer meg hele året.

Skrevet

Har barbert dotten helt noen ganger etter alle kunstens regler, men det resulterte bare i kraftig utslett, kløe og betente kvisbyller. Ikke om DET frister å gjøre igjen.

Da barberer du den feil. Man skal ta det med hårene; ikke mot. Når det er sagt, anbefaler jeg brasiliansk voksing.

Skrevet

Men jeg takler rett og slett ikke hårete underarmer. Det gir meg tanker om urenslighet, svettelukt og ustelthet.

Jeg håper at du er like flink til å barbere deg selv, både her og der? Du må nemlig ikke tro at dere menn ser godt ut med kroppshår, dere heller!

Skrevet

Jeg håper at du er like flink til å barbere deg selv, både her og der? Du må nemlig ikke tro at dere menn ser godt ut med kroppshår, dere heller!

Heldigvis spriker kvinners meninger om dette langt mer enn mennenes...

Skrevet

Å barbere seg under armene er gjort på et halvt minutt i dusjen, den tiden ofrer jeg for forfengeligheten :)

Skrevet

Heldigvis spriker kvinners meninger om dette langt mer enn mennenes...

Hvorfor er det i så fall "heldigvis"? Fordi du vil kunne stille krav uten å bli møtt med krav igjen? For øvrig har jeg til gode å møte en kvinne som liker kroppshår på menn, men det er mulig at det er mine venninner og jeg som skiller oss ut...

Gjest Applecore
Skrevet

Hvorfor er det i så fall "heldigvis"? Fordi du vil kunne stille krav uten å bli møtt med krav igjen? For øvrig har jeg til gode å møte en kvinne som liker kroppshår på menn, men det er mulig at det er mine venninner og jeg som skiller oss ut...

Jeg tror kanskje det...

Hår på menn er sexy! I moderate mengder altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...