Gå til innhold

Jeg tør ikke å spørre om hva han vil ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Holdt på" med en gutt for ca ett år siden snart..

Ett 2 mnd sa han at jeg ikke var helt hans type osv. Jeg hadde begynt å få litt følelser for han, men ville ikke innrømme at jeg ble lei meg da det var slutt så fort.

Etter en liten stund sender han meg en melding, men jeg svarer kort og litt frekt, så det ble ikke noe mer kontakt enn det.

Men i høst prata vi en del på msn, og det blr ganske flørtende samtaler, og jeg tolket det nesten som at han var litt keen enda.

Men så mistet vi litt kontakten igjen, men han fortsetter å sende sms om hvordan det går med meg, men det blir liksom ikke mer enn det.

Jeg skjønner ikke hvorfor han fortsetter å ta kontakt sånn av og på?! og ja, jeg er for pinglete til å spørre om det rett ut.. Noen som har vært i lignende situasjoner eller som vet hva gutter tenker om det her ?! Blir litt frustret her...

Dette høres kanskje ut som et fjortiss opplegg, men vi er 17 og 18.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å bare be han ut på date? Hvis han ikke vil, eller bare har dårlige unnskyldninger er han ikke keen - men bare tar kontakt når han kjeder seg. ;) Så da får du jo svar på det du lurer på.

Skrevet

han vil ha deg på gress inntil en dame han faktisk er keen på dukker opp.

Skrevet

Du trenger ikke spørre mannen om noe som helst, du blir avvist!

Finn deg en annen som er interesser i deg.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Han tar kontakt når han kjeder seg.

Skjønner ikke hvorfor du ikke tør å spørre ham, men heller vil gå rundt og lure og være usikker?

Det er jo utrolig slitsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...