Blåklokke Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Har noen en vannfast mascara å anbefale for meg som er litt allergisk? Jeg har lenge brukt vannløselig mascara og de fleste merkene går bra. Men jeg har så lett for å bli våt rundt øynene hvis jeg blir varm eller anstrenger meg, og da blir det panda-looken før jeg vet ordet av det. Så det hadde vært fint med en som var vannfast, men litt "snill" mot øynene.
Gjest Lunacy Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Om du vil ha en mascara som sitter godt, anbefaler jeg Clinique high impact curling mascara. Vil påstå at jeg har sensitive øyne, men reagerer ikke på denne i det hele tatt. Vet ikke om denne er å få kjøpt i butikk, men du finner den på strawberrynet og ebay til ca 150 kr.
nynne Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 skal ikke clinique være bra? mener den er allergivennlig. Lurer på å prøve selv, om de har en volummascara som ikke drysser..
AnonymBruker Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 :O Det er ingenting som svir så mye i mine øyner som clinique sine maskaraer. Så de er neimen ikke mye allergivennlige. Kan likegjerne dæsje parfyme i øynene mine...
yoga Skrevet 26. september 2010 #5 Skrevet 26. september 2010 Jeg må også være påpasselig med hvordan mascara jeg bruker pga. allergi. Den eneste mascaraene jeg til nå har funnet ut at jeg kan bruke er Clinique sine. Selv om jeg leser at det er litt ulike erfaringer med merket, ville jeg virkelig tatt sjansen og prøvd var jeg deg.
Jade Skrevet 26. september 2010 #6 Skrevet 26. september 2010 (endret) Om man tåler Clinique eller ikke, kommer vel an på hvilke ingredienser man er allergisk mot! AnonymBruker#4 er åpenbart allergisk mot en (eller flere) av ingrediensene til mascaraene til Clinique. Vær obs på at den ikke er vannfast. Den fjernes med lunkent vann. Den er ikke bassengsikker. Men den vil ikke renne, men drysse av. Og det kan i det minste børstes lett vekk De selger ofte travel-sizes på eBay som du kan teste ut. Endret 26. september 2010 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå