Annie Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Hadde oppi dobbelt mengde med vann i dag, og måtte derfor lage dobbelt porsjon med deig. Får ikke brukt opp alt, så kan jeg fryse pizzadeig?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Hadde oppi dobbelt mengde med vann i dag, og måtte derfor lage dobbelt porsjon med deig. Får ikke brukt opp alt, så kan jeg fryse pizzadeig? ja vist gjør det enkelt for deg selv - om du har plass riktignok - og kjevle ut deigen til pizzabunn.. så neste gang du skal ha pizza, kan du bare ta ut en ferdi utkjevla bunn og legg på fyllet
vingle Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 ja vist gjør det enkelt for deg selv - om du har plass riktignok - og kjevle ut deigen til pizzabunn.. så neste gang du skal ha pizza, kan du bare ta ut en ferdi utkjevla bunn og legg på fyllet Og for å gjøre ENDA enklere gjør du det oppå et pizzaark/tilklippet bakepapir - for da kan du bare rulle den sammen til en praktisk rull, putte hele saken i en pose og fryse ned. Da er det bare å rulle den ut rett på stekeplata etter tining og slenge på fyll. Lager alltid dobbel eller trippel deig når jeg først er i gang jeg, blir SÅ mye mindre tiltak å lage hjemmelaget pizza på den måten
Annie Skrevet 25. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2010 Laget horn i stedet jeg, denne gangen, men skal huske på å fryse den ned neste gang. Takk for svar!
Gjest Spinell Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Hvis du vil legge tilrette for hurtigpizza, kan du kjevle ut deigen til tynne pizzabunner og halvsteke dem før nedfrysing. Da lager du pizza på fem minutter neste gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå