Gjest Cruella Skrevet 7. oktober 2003 #1 Del Skrevet 7. oktober 2003 Er det noen som engasjerer seg i TV-aksjonen i år? Tror det er Redd Barna som er bidragsmottagere...? Jeg synes det er et flott tiltak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 7. oktober 2003 #2 Del Skrevet 7. oktober 2003 Har pleid å gå med bøsse men skal ikke gjøre det i år. ( sitter med eksamen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silka Skrevet 7. oktober 2003 #3 Del Skrevet 7. oktober 2003 Engasjerer meg ikke som bøssebærer eller noe annet - bare giver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. oktober 2003 #4 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg venter til TV2s tv-aksjon - den kommer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. oktober 2003 #5 Del Skrevet 7. oktober 2003 Skal støtte begge aksjonene så mye jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. oktober 2003 #6 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg skal både verve bøssebærer og gå med bøsse :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. oktober 2003 #7 Del Skrevet 7. oktober 2003 *bærer gjerne bøssa til care.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. oktober 2003 #8 Del Skrevet 7. oktober 2003 *bærer gjerne bøssa til care.... Du kan gjerne komme å bære bøsse sammen med care. care vil ha egen bøsse :blunke: ..så det så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 7. oktober 2003 #9 Del Skrevet 7. oktober 2003 Er ansvarlig for gjennomføringen i min kommune. Kjempeflott mål med innsamlingen! Les mer her: http://www.nrk.no/tvaksjonen/ BLI BØSSEBÆRER - RING 022 24! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. oktober 2003 #10 Del Skrevet 7. oktober 2003 Er ansvarlig for gjennomføringen i min kommune. Kjempeflott mål med innsamlingen! ! Bra jobba, Pjusk :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 7. oktober 2003 #11 Del Skrevet 7. oktober 2003 Bra jobba, Pjusk :blunke: Skryter litt av meg sjøl i denne tråden også jeg.... (Care har tidligere startet en tråd om det samme.) Neida, jeg synes faktisk at det bare er gøy å være med på dette. Man får litt bedre samvittighet på en egentlig litt egoistisk måte... eller no'. Flott du skal være bøssebærer, Care og dere andre - synes jammen flere burde engasjere seg. I kommunen vår trenger vi ca. 140 bb, og noen svare JA! når man spør, andre høres det ut som om man har bedt dem ofre høyre arm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. oktober 2003 #12 Del Skrevet 7. oktober 2003 .... synes jammen flere burde engasjere seg. I kommunen vår trenger vi ca. 140 bb, og noen svare JA! når man spør, andre høres det ut som om man har bedt dem ofre høyre arm.... Ja, ikke sant. Ganske så irriterende, næreme egoistisk at ikke vi kan gi et par timer til en god sak. Her gjelder det å ha argumentene i orden... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 7. oktober 2003 #13 Del Skrevet 7. oktober 2003 Har litt lyst til å være bøssebærer selv i år. Har ikke gjort det på lenge. Takk for info Pjusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 7. oktober 2003 #14 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvilken dato er aksjonen? Kanskje jeg kunne være bøssebærer..? Må man gå lenge med bøssa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. oktober 2003 #15 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvilken dato er aksjonen? Kanskje jeg kunne være bøssebærer..? Må man gå lenge med bøssa? 19. oktober - bli med :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. oktober 2003 #16 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvilken dato er aksjonen? Kanskje jeg kunne være bøssebærer..? Må man gå lenge med bøssa? Pleier å være et par timer. Jeg har ofte gått med bøsse, tar det som en tur. Møter så mange greie folk, som er så glade for at man ringer på! Og noen sure, som sender barna sine på døren for at de skal lyve og si at foreldrene sover. Greit å si nei, men gjør det selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. oktober 2003 #17 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hehe.. Har gått med bøsse selv noen ganger. Må være rekordmange som legger igjen lommebøkene på jobben. Hvorfor ikke bare si "Nei, jeg ønsker ikke/har ikke muligheten til å støtte dere i år?" istedet for å finne på rare unskyldninger. Selv må jeg vanligvis sette inn penger på kontoen dems, fordi jeg aldri har kontanter. Burde få VISA-bøsse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 7. oktober 2003 #18 Del Skrevet 7. oktober 2003 Gøy å se at så mange engasjerer seg! Jeg skal selv gå med bøsse (og prøve å få med meg så mange som mulig), i tillegg til at jeg skal holde noen foredrag for Redd Barna på div barneskoler. Man får bidra der man kan! Noen som forresten vet når TV2 har sin aksjon i år, og hvem inntektene går til? Amelie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 7. oktober 2003 #19 Del Skrevet 7. oktober 2003 Der jeg kommer fra er det konfirmantene som er bøssebærere hvert år, synes det er en grei ordning. Da slipper man å streve slik med å skaffe bærere + konfirmantene skal jo læres opp i gode gjerninger og nestekjærlighet osv uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 7. oktober 2003 #20 Del Skrevet 7. oktober 2003 Noen som forresten vet når TV2 har sin aksjon i år, og hvem inntektene går til? Amelie Pleier TV2 å ha noe annet enn den faste PLAN-aksjonen sin? Jeg kan bare huske akkurat den, altså at de verver PLAN-faddere. Vi ER PLAN-faddere, men ble ikke det via den aksjonen altså, men jeg har alltid likt å se den sendingen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå