Gå til innhold

En billigere erstatning for Decleor Hydra Floral Emulsion?

meg525

Anbefalte innlegg

Den Decleor-kremen koster vel rundt 30£ på Feelunique? Det er riktignok 10 ml mer i den, men ts sa jo at den ikke var særlig drøy. Men man får nok Decleor-emolusjonen like rimelig på Ebay- men den fra Jurlique er etter min mening langt bedre. :)

Ååå, jeg trodde det bare var 30 ml i Jurliquekremen, men det er visst kremen man får med på kjøpet som er på 30 ml. Da er Jurlique-kremen billigere likevel, my bad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker et par dråper jojobaolje. Prismessige er den billig, kjøper på iherb og den holder i en evighet.

Jeg har fet hud som kan bli blank, fungerer utmerket til min hud. Tror det er noe med at jojobaoljen regulerer fettproduksjonen i huden.

Generelt behøver de fleste en rikere krem på vinteren enn på sommeren, jojoba funker hele året for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4. Trilogy er et nytt bekjentskap for meg, har nettopp bestilt Everything Balm fra merket, som har fått mye skryt. Deres Vital Moisturiser skal være magisk, gjennomsnittskarakter på MUA er 4.4, en så høy karakter greier svært få produkter å oppnå. Finnes på pumpeflaske i tillegg til krukke, men siden produktrester hun ikke fikk ut var et problem for ts, er kanskje krukke ideelt? En annen krem fra dette merket, Energising Lotion, har fått hederlig karakter på MUA (4.2), og du får en flaske på 100 ml til under 200 kr, det er et kupp!

Mange gode tips! Har flere gange forsøkt å finne noe bedre enn Dermalogica AM eller SSC, men har ikke funnet noe bra hittil.

Ble veldig nysgjerrig på Trilogy og leste litt rundt. Men ikke sa fyldige beskrivelser...Er disse kremene safe for hud som lett får urenheter? Har du fått testet ut den du bestilte ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke prøvd Vital Moisturizer til en hud som lett får urenheter. Den legger en slags hinne på huden, som er bra for tørrere hudtyper siden det hindrer uttørking, men jeg kan tenke meg at det kan bli i meste laget for hudtyper som lett får kviser. Jeg ville forsøkt Energizing Lotion. :) Jeg har masse produkter fra Trilogy, og er superfornøyd med det meste til min hudtype. Men det er litt dumt at produktene ikke er så veldig drøye i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke prøvd Vital Moisturizer til en hud som lett får urenheter. Den legger en slags hinne på huden, som er bra for tørrere hudtyper siden det hindrer uttørking, men jeg kan tenke meg at det kan bli i meste laget for hudtyper som lett får kviser. Jeg ville forsøkt Energizing Lotion. :) Jeg har masse produkter fra Trilogy, og er superfornøyd med det meste til min hudtype. Men det er litt dumt at produktene ikke er så veldig drøye i bruk.

Ok, takk, da tror jeg jeg skal prøve Energizing lotion - selv om det er mange på Makeup Alley som skriver de ikke får urenheter av Vital Moisturiser.

Feelunique har for øvrig 15 % rabatt hele førstkommende mandag, så da tror jeg det blir litt shopping :)

Endret av tante fiolett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk, da tror jeg jeg skal prøve Energizing lotion - selv om det er mange på Makeup Alley som skriver de ikke får urenheter av Vital Moisturiser.

Feelunique har for øvrig 15 % rabatt hele førstkommende mandag, så da tror jeg det blir litt shopping :)

Kan du si noe om rabatten - har du link eller kode? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...