meg525 Skrevet 25. september 2010 #1 Del Skrevet 25. september 2010 Hei Jeg har i et par år brukt Decleor Hydra Anti-Pollution Floral Moisturising Emulsion (puh,langt navn). Men jeg synes den blir fort tom,og det er vanskelig å få ut de siste restene,samt den er dyr! Noen som har tips til en billigere og god krem, som kan erstatte den? Gjerne en som har en like lett konsistens,da jeg fort blir blank i t-sonen. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2010 #2 Del Skrevet 25. september 2010 Hei Jeg har i et par år brukt Decleor Hydra Anti-Pollution Floral Moisturising Emulsion (puh,langt navn). Men jeg synes den blir fort tom,og det er vanskelig å få ut de siste restene,samt den er dyr! Noen som har tips til en billigere og god krem, som kan erstatte den? Gjerne en som har en like lett konsistens,da jeg fort blir blank i t-sonen. Takk for hjelpen! dermalogica active moist? selges billig på brandnameskincare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #3 Del Skrevet 26. september 2010 Er enig i active moist! Synes den er mye bedre enn hydra floral emulsion! Jeg bruker hydra floral emulsion nå siden jeg er tom for active moist, og merker godt hvor mye dårligere den er til meg. Dermalogica får man kjøpt billig på jereseybeautycompany.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #4 Del Skrevet 26. september 2010 Er enig i active moist! Synes den er mye bedre enn hydra floral emulsion! Jeg bruker hydra floral emulsion nå siden jeg er tom for active moist, og merker godt hvor mye dårligere den er til meg. Dermalogica får man kjøpt billig på jereseybeautycompany.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #5 Del Skrevet 26. september 2010 Er enig i active moist! Synes den er mye bedre enn hydra floral emulsion! Jeg bruker hydra floral emulsion nå siden jeg er tom for active moist, og merker godt hvor mye dårligere den er til meg. Dermalogica får man kjøpt billig på jereseybeautycompany.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #6 Del Skrevet 26. september 2010 Er enig i active moist! Synes den er mye bedre enn hydra floral emulsion! Jeg bruker hydra floral emulsion nå siden jeg er tom for active moist, og merker godt hvor mye dårligere den er til meg. Dermalogica får man kjøpt billig på jereseybeautycompany.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg525 Skrevet 26. september 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 26. september 2010 Tusen takk,da skal jeg prøve den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 26. september 2010 #8 Del Skrevet 26. september 2010 Kremen fra Decleor ts bruker nå fås da vel i utenlandske nettbutikker til en pris som, tatt i betraktning at det er kvalitetshudpleie, er svært rimelig? Hvor billig må det være, egentlig? De fleste bruker vel langt mer enn hva årsforbruket av en slik krem kommer på på andre, unødvendige ting, er sikker på at flere her inne bruker mer på godteri pr. måned enn hudpleie... Jeg anbefaler ikke Active Moist, spesielt ikke nå når det går mot vinter, den holder ikke selv for min hud, som trenger minimalt med fukt, jeg fikk tørre flekker, og kremen gjorde egentlig ikke noe for huden min overhodet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #9 Del Skrevet 26. september 2010 Kremen fra Decleor ts bruker nå fås da vel i utenlandske nettbutikker til en pris som, tatt i betraktning at det er kvalitetshudpleie, er svært rimelig? Hvor billig må det være, egentlig? De fleste bruker vel langt mer enn hva årsforbruket av en slik krem kommer på på andre, unødvendige ting, er sikker på at flere her inne bruker mer på godteri pr. måned enn hudpleie... Jeg anbefaler ikke Active Moist, spesielt ikke nå når det går mot vinter, den holder ikke selv for min hud, som trenger minimalt med fukt, jeg fikk tørre flekker, og kremen gjorde egentlig ikke noe for huden min overhodet. Noen er avhengig av snop, noen er avhengig av høy prislapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nynne Skrevet 26. september 2010 #10 Del Skrevet 26. september 2010 Kremen fra Decleor ts bruker nå fås da vel i utenlandske nettbutikker til en pris som, tatt i betraktning at det er kvalitetshudpleie, er svært rimelig? Hvor billig må det være, egentlig? De fleste bruker vel langt mer enn hva årsforbruket av en slik krem kommer på på andre, unødvendige ting, er sikker på at flere her inne bruker mer på godteri pr. måned enn hudpleie... Jeg anbefaler ikke Active Moist, spesielt ikke nå når det går mot vinter, den holder ikke selv for min hud, som trenger minimalt med fukt, jeg fikk tørre flekker, og kremen gjorde egentlig ikke noe for huden min overhodet. enig! Active moist holder ikke for meg heller.. Men så bruker jeg hydra floral, ikke den emulsion da. Kjøper på cheapsmells, 40ml til under 20£. Synes det er rimelig jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #11 Del Skrevet 26. september 2010 enig! Active moist holder ikke for meg heller.. Men så bruker jeg hydra floral, ikke den emulsion da. Kjøper på cheapsmells, 40ml til under 20£. Synes det er rimelig jeg da. Her er vel problemstillingen. Emulsion er dyrere og kommer over 200kr grensa. Da blir resultatet det dobbelt av hva du betaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #12 Del Skrevet 26. september 2010 Her er vel problemstillingen. Emulsion er dyrere og kommer over 200kr grensa. Da blir resultatet det dobbelt av hva du betaler. Ikke nødvendigvis. Fås på eBay - http://cgi.ebay.com/DECLEOR-HYDRA-FLORAL-HYDRATING-EMULSION-50ML-1-7OZ-/110512294321?pt=US_Skin_Care&hash=item19bb0bc9b1 - hos Jennyskincare (jeg har handlet der flere ganger, og kun opplevd god kundeservice) til $32,50 (ca. NOK 193,-) + frakt $8 (ca. NOK 47,50). Til sammen ca. NOK 240,-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #13 Del Skrevet 26. september 2010 Ikke nødvendigvis. Fås på eBay - http://cgi.ebay.com/DECLEOR-HYDRA-FLORAL-HYDRATING-EMULSION-50ML-1-7OZ-/110512294321?pt=US_Skin_Care&hash=item19bb0bc9b1 - hos Jennyskincare (jeg har handlet der flere ganger, og kun opplevd god kundeservice) til $32,50 (ca. NOK 193,-) + frakt $8 (ca. NOK 47,50). Til sammen ca. NOK 240,-. ja, active moist gav ikke nok fukt,skuffet, måtte over til skin smoothing cream både dag og natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 26. september 2010 #14 Del Skrevet 26. september 2010 Noen er avhengig av snop, noen er avhengig av høy prislapp. Og andre igjen er avhengige av å poste bitchy, ignorante og, selvsagt, anonyme kommentarer på kg. De trenger langt mer hjelp enn selv det ypperste i hudpleie kan gi dem- jeg synes virkelig synd i dem, de er så patetiske, det er rett og slett tragisk- en person som ikke bare er råtten innvendig, men også er stokk dum, er det vel ikke håp for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #15 Del Skrevet 26. september 2010 enig! Active moist holder ikke for meg heller.. Men så bruker jeg hydra floral, ikke den emulsion da. Kjøper på cheapsmells, 40ml til under 20£. Synes det er rimelig jeg da. Har brukt både kremen og emulsion av hydra floral serien. Ingen av de er så bra som active moist synes jeg! I tilegg så får jeg utslett av emulsion active moist er hitill den beste fuktighetskremen jeg til dags dato har prøvd! (Og jeg har prøvd endel...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #16 Del Skrevet 26. september 2010 Og andre igjen er avhengige av å poste bitchy, ignorante og, selvsagt, anonyme kommentarer på kg. De trenger langt mer hjelp enn selv det ypperste i hudpleie kan gi dem- jeg synes virkelig synd i dem, de er så patetiske, det er rett og slett tragisk- en person som ikke bare er råtten innvendig, men også er stokk dum, er det vel ikke håp for. Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 26. september 2010 #17 Del Skrevet 26. september 2010 Siden jeg ikke vil anbefale Active Moist, og hadde for mye tid til overs i kveld, har jeg funnet frem noen alternativer som, gasp, faktisk ikke er så forferdelig dyre, men likevel skal være veldig bra, og har fått bedre karakterer på Makeupalley enn både Active Moist og Hydra Floral-emulsjonen, som begge ligger på 3.6. Ts beskrev ikke hudtypen sin inngående i åpningsinnlegget, men jeg har, utifra produktet hun bruker nå, gjettet meg frem til andre kremer som kan passe. 1. Denne fra Lavera, et merke jeg har god erfaring med (har ikke prøvd akkurat denne, though), er definitivt rimelig, og skal være god- den har fått 3.8 i gjennomsnittskarakter på MUA. 2. Korres er et merke jeg har blitt veldig begeistret for, og denne kremen skal være super, jeg har bare prøvd den i fire-fem dager, men inntrykket er udelt positivt- og anmeldelsene på MUA tilsier det samme, karakter 3.8. Yoghurt-kremen fra samme merke kan også være noe. 3. Jeg pleide å elske Jurlique Balancing Cream, som også har fått utmerket snittkarakter på MUA- 4.1, jeg likte den veldig godt- men de ble dumpet da jeg fant den ultimate kremen for meg i høst. 4. Trilogy er et nytt bekjentskap for meg, har nettopp bestilt Everything Balm fra merket, som har fått mye skryt. Deres Vital Moisturiser skal være magisk, gjennomsnittskarakter på MUA er 4.4, en så høy karakter greier svært få produkter å oppnå. Finnes på pumpeflaske i tillegg til krukke, men siden produktrester hun ikke fikk ut var et problem for ts, er kanskje krukke ideelt? En annen krem fra dette merket, Energising Lotion, har fått hederlig karakter på MUA (4.2), og du får en flaske på 100 ml til under 200 kr, det er et kupp! 5. Til sist har vi NUXE, som har blitt hypet veldig- og deres Balancing Lotion har fått 4.4 i snittkarakter av MUA-brukerene, da er sannsynligheten stor for at den er innmari bra. Produktene jeg har linket til er ikke like billige som Nivea, men kvalitetshudpleie koster faktisk litt. Jeg bruker selv denne, den er ikke spesielt rimelig, men den er drøy, og den er utrolig, by far den beste fuktighetskremen jeg har prøvd, den er verdt hver krone! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 27. september 2010 #18 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg bruker for tiden masse fra Trilogy, men vil ikke anbefale Vital Moisturizing Cream som et alternativ til Hydra Floral; til det er den nok for rikholdig. Jeg har tørr hud, og bruker fortsatt denne, med noen dråper av Rosehip-oljen under. Energizing Lotion er nok et bedre valg til en fetere hudtype, da den skal være lettere. Ellers vil jeg kommentere litt. Det er ikke alltid lett å finne gode, og billigere alternative produkter. I jakten ender man ofte opp med ymse bomkjøp, så kanskje det er like lurt å jakte litt på forskjellige nettbutikker til du finner det du er ute etter, til en pris du kan leve med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 27. september 2010 #19 Del Skrevet 27. september 2010 3. Jeg pleide å elske Jurlique Balancing Cream, som også har fått utmerket snittkarakter på MUA- 4.1, jeg likte den veldig godt- men de ble dumpet da jeg fant den ultimate kremen for meg i høst. Jeg fikk en gang en liten prøve på en hudkrem fra Jurlique, og likte den veldig godt! Til vanlig bruker jeg Hydra Floral emulsjonen. Meeeen, denne kremen du linket til her er da dyrere enn Decleor emulsjonen, hehe :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 27. september 2010 #20 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg fikk en gang en liten prøve på en hudkrem fra Jurlique, og likte den veldig godt! Til vanlig bruker jeg Hydra Floral emulsjonen. Meeeen, denne kremen du linket til her er da dyrere enn Decleor emulsjonen, hehe :gjeiper: Den Decleor-kremen koster vel rundt 30£ på Feelunique? Det er riktignok 10 ml mer i den, men ts sa jo at den ikke var særlig drøy. Men man får nok Decleor-emolusjonen like rimelig på Ebay- men den fra Jurlique er etter min mening langt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå