Gå til innhold

jeg blir gæærn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå har jeg møtt en fyr. Jeg tenkte egentlig med en gang at dette blir nok ingenting, så jeg var nok litt dum og hadde sex andre gang vi møttes. Og jeg blir helt obsessed!! Er det flere enn meg som blir sånn halv(hel)gærne av sånne ting? Jeg må le litt av meg selv altså, det er jo så dumt. Vi har møttes 4-5 ganger etter den kvelden, sett filmer, lagt mat, sett tv og sovet sammen og hatt sex. Når vi ikke har vært sammen har vi snakket hele natta på facebook. Og jeg tar meg selv i å sitte våken mye lenger enn det jeg vil i håp om at han skal logge på, haha, er det ikke teit?

Men jeg liker han skikkelig godt.. Og han har sagt han er litt betatt og gir komlementer her og der. Og jeg blir sjarmert. Men så hører jeg jo at alt håp er ute når vi hadde sex med en gang, men det kan vel ikke stemme alltid. Nei nå bare babler jeg, jeg lurer egentlig bare på om det er noen andre som blir like tullete som meg? Skulle likt og se han jeg snakker om være like ille og sitte oppe hele natta fordi han håper å snakke med meg :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...