Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg roter med ® liker ikke at jeg har kontakt med en av mine ekser, så jeg har bremset ned kontakten. Vi snakkes kun på msn en gang i blant. R tror ikke på at jeg aldri sender smser med eksen og sa for et par uker siden sint: "Hvem ellers sender du smser til etter midnatt? Venninner eller familien dine?! Trokke det du..!"

Jo, jeg sender faktisk smser til venninner etter midnatt, hvis jeg vet at de som meg har en tendens til å være våken til litt utpå natta. Ei venninne sender noen ganger smser til meg kl 3-4 på natta, registrerer jeg når jeg våkner på morningen. Har dessverre ikke tatt vare på noen av disse meldingene, så jeg får ikke bevist det. Til mamma og pappa sender jeg også, hvis jeg har glemt å svare de tidligere eller har en beskjed å gi dem som bør leses fort som mulig. Det er ikke sånn at jeg vekker dem med smsene mine, de blir lest når mamma og pappa står opp.

I går kveld la vi oss kl 2 og fikk ikke sove med en gang. Da så jeg at R sendte sms til noen... Hadde lyst til å spørre hvem han sendte til midt på natta, det måtte jo være til en dame siden det var så sent ( :rolleyes: ) Men jeg sparte meg...

Men da ble jeg litt matt. Sender han smser til andre jenter, vil han gjøre meg usikker og sjalu, vil han ha en reaksjon, sender han selv smser til kompiser eller familie midt på natta? Det virket jo ikke sånn, utifra at han antok det er eksen jeg har nattlig smskontakt med for å ha kontakt med andre midt på natta er liksom ulogisk.

Jeg er ganske lei av dobbeltmoralen hans åkke som. Dette er ikke første gang han gjør noe han selv ikke liker/er skeptisk til at jeg gjør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To ting

1) På seg selv kjenner man andre. Hvis han driver og sender sms til kjekke gutter om natta, så gjetter han at du også gjør det.

2) Dette går ikke. Dere må bli enig om å snakke sant og tro på hverandre, ellers så faller jo vitsen med å snakke sammen bort, og da blir forholdet fattig, og vil trolig dø.

Skrevet

To ting

1) På seg selv kjenner man andre. Hvis han driver og sender sms til kjekke gutter om natta, så gjetter han at du også gjør det.

2) Dette går ikke. Dere må bli enig om å snakke sant og tro på hverandre, ellers så faller jo vitsen med å snakke sammen bort, og da blir forholdet fattig, og vil trolig dø.

Hvis HAN sender sms til kjekke GUTTER på natta så bør de snakke sammen ja.. :fnise:

Skrevet

Hvis HAN sender sms til kjekke GUTTER på natta så bør de snakke sammen ja.. :fnise:

Hehe... Høres ut som en tvilsom type!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...