Gå til innhold

Betina's reise gjennom livet vol.2

Betina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahaha nei jeg lever i beste velgående! :goodbye: Det gikk faktisk veldig greit. Han viste veldig forståelse for hva jeg hadde gjennomgått og mine følelser rundt det! Han var meget profesjonell og det jeg skulle signere var en skriv ang. at begge parter hadde fått fram alle detaljer i saken osv. Så ikke noe skummelt i det hele tatt!

Han virket nesten litt sjokkert over meg som person, for han sa: du virker jo som et meget profesjonelt og oppegående menneske.. Hehe lurer på hva hun har sagt om meg :glare:

Så nå gleder jeg meg til ny jobb på torsdag! *appifany*: mine oppgaver blir mer saksbehandling. Det er jeg som skal gå gjennom folk sine helseerklæringer når de søker forsikring..

Så nå sitter jeg her med en deilig latte og nyter de siste dagene fri :kaffekopp: Åh men som jeg gleder meg til å få inn cash igjen!! Jeg har hatt shopping forbud aaallltfor lenge nå! :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, gud, så godt å høre! Kjente at jeg ble litt bekymret her :) Alltid flott med proffe sjefer :jepp:

Hva skal du shoppe da? :popcorn: Hurra for jobb! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh hva jeg skal shoppe? Vet ikke hvor jeg skal begynne! Men det er så mye jeg ønsker meg. B.la kåpe, nye høstklær, sko(selv om det har jeg nok av), sminke, nye skjerf, neglelakker(siden jeg endelig kan bruke det på jobb nå)... Jah det var iallefall litt av det jeg ønsker meg! Hadde jeg bare vunnet i Lotto!

I dag skal jeg ikke gjøre noen ting, utenom å signere kontrakt! Blir nemlig noen hektiske dager resten av uken, med ny jobb og besøk av bror og sambo til mannen. Kjempe kjekt å få besøk her oppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen begynner jeg i ny jobb :strix: Jeg gleder meg!!

I dag står husarbeid på planen! Vi får jo besøk i morgen og da må jo alt være pent og rent. a050.gif

Så over til dagens frustrasjon! Vi bor i slik 4 mans bolig. Så under oss bor noen utlendinger med et lite barn. De er slike mennesker som eeeeelsker å klage! De har hengt opp 2 lapper på ytterdøren om at den ikke skal smelles, men lukkes forsiktiiiig igjen. Forrige uke lå en lapp i postkassen vår med at de hørte dunkelyder hver kveld fra vårt soverom.. Nei ikke sånne :sengekos: dunkelyder, men det er kattene våre.

Katter sover i gjennomsnitt 16 timer i døgnet, men når vi skal legge oss, våkner de selvsagt og skal jage hverandre rundt. Dunkelydene er når en katt hopper fra seng el. vinduskarm ned på gulvet.

Jeg gikk ned til dem (rettere sagt ham, hun er den eneste jeg ikke har hilst på i oppgangen her) og forklarte problemet. Jeg sa også at jeg skulle prøve å ha dem i et annet rom.

Men nå føler jeg at bare de lager en liten lyd, blir jeg helt panisk og løper inn for å roe dem. Føler de hører ekstra etter om jeg klarer å redusere "bråket"...noe som igjen fører til at jeg ikke sovner før lenge etter jeg har lagt meg.

Uff, altså det er ok å gi beskjed, men dette er hjemmet vårt! Jeg finner meg ikke i å måtte liste meg rundt hos meg selv! a026.gif Orker ikke å lage noe sjau, men de irriterer meg grenseløst! Skal jeg liksom gå ned å banke på hver gang den ungen skriker og hyler? Blæææ a062.gif

Med det samme jeg var der sa jeg at vi skulle ha besøk i helgen og at det kanskje ble litt bråk da også. Hahah vet dere hva han svarte! Ja dere må bare ha fest sånn mellom 20-22. Hahaha ja mmmhmm :hoho: Det blir en turbofest det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha :hoho: Ja alle er velkomne, men det må drikkes fort! Så sprit er vel det mest gunstige skal man føle litt beruselse :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...
Annonse

Dere søtinger altså! Holder dagboken gående selv om jeg har vært fraværende siden oktober :hakeslepp: Uff, når jeg får slike dagbokpauser varer de plutselig så lenge!

Godt nyttår til alle sammen! a150.gif Selv om det var litt vel seint da! Hihi...

Jeg trives veldig godt i min nye jobb! Og nyter tiden sammen med mann og pusekattene mine! Ellers har jeg hatt en tøff uke med betent visdomstann, så jeg er ikke 100% på topp! a025.gif Jeg må gå på antibiotika for å få roet betennelsen, deretter må tannen operers ut!! OG jeg som har så tannlegeskrekk! Da jeg skulle sjekke tannen på tirsdag, hadde jeg ikke vært hos tannlegen på 5 år! Og jeg satt og gråt og gråt på venterommet! d010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Jeg har savnet deg!

SÅ utrolig bra at du trives i den nye jobben! Det er godt å høre, men håper det går bra med tanna! :troest: Det høres ikke noe godt ut! Går du til en tannlege som takler tannskrekk godt? For der er noen i Bergen som er "spesialisert" på sånne ting. Bare et tips :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Godt å se livstegn fra deg, og godt å høre at den nye jobben din er fin! :klemmer:

Tenk så mye bedre det blir når tanna er vekk heller! :) Det er lys i enden av tannlege-tunnelen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg vet det skal blir bra når tannen er ute... Selv om jeg akkurat nå kunne ventet en god stund til! Det tok nemlig litt tid før antibiotikaen virket, men nå har jeg ingen vondt lenger...

Derimot skal jeg borre i dag.. Jeg hadde jo ikke vært hos tannlegen på 5 år, og trodde jeg hadde 50 hull! Neida! Kun et!!! Så det er andre hullet i mitt liv! :tommelsmil: Jeg har tydeligvis vedig sterke tenner...og når hun tannlegen så tennene mine sa hun: Åhh du har helt utrolig flotte tenner :nigo:

Jeg går til en tannlege som er utrolig søt Al! Det heter Frisk Tenner og jeg valgte henne ut i fra navnet fordi det hørtes så positivt ut hehe... og det viste seg at det var det jo også!

Hvordan går det med dere? Mah, står alt til med babyen i magen? :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...