Betina Skrevet 13. september 2011 Forfatter #381 Del Skrevet 13. september 2011 Tusen takk Al! Håper du og blir bedre! Så du hadde en forkjølelse på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. september 2011 #382 Del Skrevet 13. september 2011 Takk! Satser på at det går fort over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 15. september 2011 #383 Del Skrevet 15. september 2011 Håper du har blitt litt bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. september 2011 #384 Del Skrevet 15. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 19. september 2011 #385 Del Skrevet 19. september 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=591099 Min nye dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 20. september 2011 Forfatter #386 Del Skrevet 20. september 2011 Ja jeg lurte på hvor det hadde blitt av din dagbok Mah! Har lett gjennom alt! Men nå skjønner jeg! Weee! Uff, jeg stresser som en gal om dagen med å finne meg en passende jobb. Jeg kom desverre ikke inn på studiet i år, det gikk akkurat ikke! Åhh så urettferdig Derfor må jeg jobbe fullt, men den jobben jeg har nå, har ikke fast stilling til meg. Dessuten liker jeg den ikke, for jeg jobber mest med ruspasienter, og det er virkelig ikke noe for meg... Så med lite penger og desperat etter jobb, har jeg klart å få til noen intervju heldigvis! Så krysser fingrer og tær for meg!! Ellers trives jeg kjempe godt i Bergen! Ehmm bortsett fra regnet og de helt forjævlige bakkene man må gå opp hele tiden! Hvilken dum viking fant ut at dette var et utmerket sted for å bygge en by??? Puuhh! Men men, god trening for rumpe og lår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. september 2011 #387 Del Skrevet 20. september 2011 Å, så dumt at du ikke kom inn! Skal du prøve igjen til neste år? Holder du til i bakkene du altså? Masse lykke til med jobbintervju! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 21. september 2011 Forfatter #388 Del Skrevet 21. september 2011 Yes jeg skal prøve til neste år også! Ringte studiekoordinator, og hun sa at jeg akkurat ikke klarte det..Snufs Jeg vil bli jordmor!!! Jaha jeg bor i de fordømte bakkene! Hehe... Hvor bor du Al? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. september 2011 #389 Del Skrevet 21. september 2011 Du skal bli jordmor! DU kommer inn til neste år! Ja, jeg har noen bakker jeg bor i, jeg også Fin trening da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 22. september 2011 #390 Del Skrevet 22. september 2011 Du kommer sikkert inn neste år Du var jo ikke langt ifra å komme inn, det var bare tilfeldig at du ikke gjorde det i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. september 2011 #391 Del Skrevet 27. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #392 Del Skrevet 4. oktober 2011 Åh kjære vene! Jeg er jammen tidlig oppe på en fridag! Men jeg syns så synd på mannen som måtte opp tidlig og skal jobbe 15 timer i dag, at det minste jeg kunne gjøre var å si hei og kysse ham ut dørene Så nå sitter jeg her med kaffe og tv Egentlig ganske koselig og ha morgenkvisten for seg selv...liksom noe spesielt med den.. Uansett! Gooode nyheter! Jeg har fått meg jobb!!!!! Jeg skal jobbe som sykepleier i forsikringsselskap!! Trodde aldri jeg skulle få den, for det var så utrolig mange søkere. Men jeg slo visst alle jeg hihi! Siden jeg ikke trodde jobben ble min, takket jeg først ja til en kontorjobb, kun fordi jeg måtte jo ha en jobb... Begge jobbene fikk jeg på fredag, og den andre var gjennom manpower og hadde oppstart på mandag. Da jeg ringte opp igjen og sa at jeg hadde fått et bedre tilbud, skjelte hun dama i manpower meg ut! Hun skjelte og smelte og angrep meg på det personlige plan! Jeg ble helt sjokkert.. Det er greit hun ble irritert over at jeg først sa ja, også nei...men jeg hadde rett til det, da jeg ikke hadde skrevet under kontrakt. Så det irriterende kvinnemenneske der skal få høre mer fra meg for å si det sånn! Enten om jeg tar kontakt med henne eller sjefen hennes! Slikt finner jeg meg ikke i og bli behandlet Ellers har vi hatt besøk av svigers i helgen! Det var såå koselig. Vi hadde spillekveld med alias og kokkelimonke. Må si det er lenge siden jeg har ledd så mye! Også feiret vi med b.la champagne at jeg hadde fått jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. oktober 2011 #393 Del Skrevet 4. oktober 2011 Gratulerer med ny jobb! Da er vi to innen samme bransje her Og hun manpowerdama BURDE få gjennomgå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 4. oktober 2011 #394 Del Skrevet 4. oktober 2011 Gratulerer med ny jobb Jeg er skikkelig glad på dine vegne For ei kjerring, hun på manpower Det går faktisk ikke an å oppføre seg sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. oktober 2011 #395 Del Skrevet 4. oktober 2011 Gratulerer!!! Dumme manpower-dame! Makan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #396 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Takk for det dere søte små *Appifany* Lenge siden! Så morsomt! Hva du gjør i bransjen da? Herregud våknet i morges av telefon fra sjefen til hun manpower dama... Sendte henne nemlig en mail i går hvor jeg tok for meg alt hun sa til meg og kommenterte det. Skrev også at jeg burde gått til sjefen hennes.. Noe hun altså har gjort nå. Og han mente innholde var såpass alvorlig at han ville jeg skulle komme inn til et møte med ham.. Men nå ble jeg litt usikker. Skal han ta meg inn fordi han mener jeg ikke kan skrive en sånn mail? (den var konstruktiv, men lite hyggelig) eller fordi han syns det ar feil henne å behandle meg slik?? Wææ hva gjør jeg?? Endret 5. oktober 2011 av Betina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 5. oktober 2011 #397 Del Skrevet 5. oktober 2011 Så bra at du turte å sende mail til dama! Hvis manpower-sjefen har det minste snev av anstendighet og arbeidsstolthet, så ber han om møte for å rette damas feil! Han ønsker helt sikkert å få klarhet i hva som skjedde, og danne seg en personlig oppfatning av saken før han tar den videre med dama Gå på møtet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. oktober 2011 #398 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hva sa han da? Jeg vil tro at han ønsker få et overblikk over situasjonen og å få høre din side av saken. Om det er noe annet enn det, hadde jeg ihvertfall gått til denne mannens sjef! Det at hun har gått til sjefen finner jeg faktisk litt overraskende. Det kan godt være at hun ser at hun har handlet galt og at også hun ønsker å få gjort opp denne saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #399 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg skal på møtet i morgen. Han virket ikke blid da han ringte meg, men snakket noe om at de hadde noe personal rutiner(?) i slike situasjoner. Jeg skulle komme inn for e prat og signere noen papirer... Lurer fælt på hva disse papirene er.. Kjenner meg litt nervøs, men jeg må bare dra fram den "du-kødder-ikke-med-meg" personen og bare spille iskald. Heheh må jo også le litt av situasjonen. Alt jeg klarer å rote meg oppi! Wish me luck! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. oktober 2011 #400 Del Skrevet 6. oktober 2011 What? Signere papirer? I forhold til at du ikke tar jobben kanskje? Det der syns jeg virket litt merkelig Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå