Gjest Katee Skrevet 3. mai 2011 #361 Del Skrevet 3. mai 2011 Det er ikke noe vanskelig å støtte opp om deg! Du har gjort noe som kan gjøre livet til dine kjære enklere! Ingen barn fortjener å ha det sånn og du har gjort ditt for å sette en stopper for dette Stolt av deg!! Dette står det respekt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 4. mai 2011 #362 Del Skrevet 4. mai 2011 Flinke Betina er helt riktig! Den bekymringsmeldingen gjorde du helt rett i! Fikk utrolig vondt av deg da jeg leste om besøket hos faren din! Synd at det skal være så vrangt og vanskelig Det er enda godt du er voksen og for lengst flyttet ut av redet, så kan du ta dine egne valg og holde den avstanden du trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 4. mai 2011 #363 Del Skrevet 4. mai 2011 Det er veldig godt at BV tar tak her, og reagerer på måten din stemor oppfører seg. Du er ufattelig sterk som orker å ta tak i dette samtidig som du sliter med faren din og din egen kropp. Super-flink Betina, det er du! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. mai 2011 #364 Del Skrevet 4. mai 2011 Snart kommer du til !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. mai 2011 #365 Del Skrevet 15. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. mai 2011 #366 Del Skrevet 18. mai 2011 Håper du og din kjære har hatt en fin 17. mai-feiring sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. mai 2011 #367 Del Skrevet 18. mai 2011 Håper du hadde en fin 17. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #368 Del Skrevet 4. juni 2011 Åh kjære vene! Dagboken er blitt ekstremt nedprioritert i det siste at jeg har helt glemt den ut! For en mer travel vår skal man lete lenge etter! Jeg jobber, og pakker, jobber,og pakker, får så vidt tid til å nusse litt på samboeren før det er i gang igjen! Hjelpes meg for et stress! Nå hadde jeg gledet meg til en laaang helg, men ble pålagt å jobbe i morgen også... noe som betyr at jeg skal jobbe 8 dager i strekk! Herregud jeg jobber jo 100% allerede og syns det er tungt nok Huff, godt at magen min oppfører seg fint om dagen! Ellers hadde det ikke gått! Jaja...bare 2 uker igjen på jobb nå så er jeg ferdig!! Så en kort oppsummering om hva som har skjedd i det siste: - Har leid flyttebil! - Fått meg jobb i Bergen! - Ikke kommet inn på studiet enda, men det hadde jeg ikke regnet med heller, så jeg står håpefull på ventelisten - Kuttet all kontakt med den idiotiske familien min, og det føles ubeskrivelig deilig! Jeg er som en ny person! Jeg har energi og godt humør, og jeg er en fryd å være sammen med - Sluttet å røyke!! Jah det var vel det som er nytt her...og nå får jeg kaste meg rundt å hoppe i dusjen! og ha en velfortjent frikveld med mannen, neste gang vi får det blir neste mandag!! Men kjenner jeg oss rett i denne fasen blir det vel heller flytteplanlegging enn avslapping. Derfor har jeg kjøpt inn masse frukt slik at vi kan få litt energi i kroppen iallefall! Strålende helg til dere herligheter! Jeg har savnet dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 4. juni 2011 #369 Del Skrevet 4. juni 2011 Gratulerer med jobb og røykeslutt Håper du og din kjære får en flott kveld sammen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. juni 2011 #370 Del Skrevet 4. juni 2011 Hurra for alt som er bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. juli 2011 #371 Del Skrevet 4. juli 2011 Hvordan går det, kjære Betina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 14. juli 2011 #372 Del Skrevet 14. juli 2011 Hei vennen! Hvordan går det med deg? Fått flyttet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. juli 2011 #373 Del Skrevet 17. juli 2011 Håper alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 19. august 2011 #374 Del Skrevet 19. august 2011 Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. august 2011 #375 Del Skrevet 22. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 12. september 2011 Forfatter #376 Del Skrevet 12. september 2011 Åh kjære vakre vene!!! Er det en ting som har kommet laaangt bak i køen de siste mnd, er det dagboka mi! Jeg lover å begynne å oppdatere! Søte dere er som har skrevet selv om jeg har vært så fraværende! I løpet av uken skal det komme en skikkelig oppdatering! Men det må vente, for nå sitter jeg på nattevakt og er stuptrøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 12. september 2011 #377 Del Skrevet 12. september 2011 Så godt å høre fra deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. september 2011 #378 Del Skrevet 12. september 2011 Har savnet deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 13. september 2011 Forfatter #379 Del Skrevet 13. september 2011 ÅHHHHH! Hadde skrevet et laaangt innlegg, så blir det søren meg slettet! Bare vips forsvinner! Idiotiske data!! Oker ikke skrive det en gang til akkurat nå... Har nemlig gått 6 nattevakter på 10 dager! Er totalt utslitt, og har i tillegg blitt syk Våknet i natt med løs mage og enorm kvalme! Det ble sånn situasjon man helst vil være langt foruten! Satt på do, men bøtte forann meg. Kastet heldigvis ikke opp, men springer på do hele tiden! (I know, herlige detaljer!) Skal ikke se bort i fra at en pasient har smittet meg Så her ligger jeg, på sofaen med ritz kjeks og cola. Det bruker å hjelpe! Puse gutten min er forresten 3 år i dag! Så i dag blir det masse god mat på dem begge 2! De forstår ikke akkurat helt hva som foregår når vi synger bursdag sang og løfter ham opp og danser og koser med ham Bare ser dumt på oss, som om vi har gått fra vettet! MEN, maten blir han glad for, og kaster gladelig innpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. september 2011 #380 Del Skrevet 13. september 2011 Å, god bedring, Betina! Det er vel faren med å jobbe med det du jobber med, dessverre Håper du føler deg bedre ganske snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå