Gå til innhold

Betina's reise gjennom livet vol.2

Betina

Anbefalte innlegg

Gjest Katee

Det er ikke noe vanskelig å støtte opp om deg! Du har gjort noe som kan gjøre livet til dine kjære enklere! Ingen barn fortjener å ha det sånn og du har gjort ditt for å sette en stopper for dette

Stolt av deg!! :klem: Dette står det respekt av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flinke Betina er helt riktig! Den bekymringsmeldingen gjorde du helt rett i! :klem:

Fikk utrolig vondt av deg da jeg leste om besøket hos faren din! Synd at det skal være så vrangt og vanskelig :( Det er enda godt du er voksen og for lengst flyttet ut av redet, så kan du ta dine egne valg og holde den avstanden du trenger! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Det er veldig godt at BV tar tak her, og reagerer på måten din stemor oppfører seg. Du er ufattelig sterk som orker å ta tak i dette samtidig som du sliter med faren din og din egen kropp.

Super-flink Betina, det er du! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...

Åh kjære vene! Dagboken er blitt ekstremt nedprioritert i det siste at jeg har helt glemt den ut! a096.gif

For en mer travel vår skal man lete lenge etter! Jeg jobber, og pakker, jobber,og pakker, får så vidt tid til å nusse litt på samboeren før det er i gang igjen! Hjelpes meg for et stress! Nå hadde jeg gledet meg til en laaang helg, men ble pålagt å jobbe i morgen også... noe som betyr at jeg skal jobbe 8 dager i strekk! Herregud jeg jobber jo 100% allerede og syns det er tungt nok a122.gif Huff, godt at magen min oppfører seg fint om dagen! Ellers hadde det ikke gått! Jaja...bare 2 uker igjen på jobb nå så er jeg ferdig!! a122.gif

Så en kort oppsummering om hva som har skjedd i det siste:

- Har leid flyttebil!

- Fått meg jobb i Bergen!

- Ikke kommet inn på studiet enda, men det hadde jeg ikke regnet med heller, så jeg står håpefull på ventelisten

- Kuttet all kontakt med den idiotiske familien min, og det føles ubeskrivelig deilig! Jeg er som en ny person! Jeg har energi og godt humør, og jeg er en fryd å være sammen med :fnise:

- Sluttet å røyke!!

Jah det var vel det som er nytt her...og nå får jeg kaste meg rundt å hoppe i dusjen! l046.gif og ha en velfortjent frikveld med mannen, neste gang vi får det blir neste mandag!! Men kjenner jeg oss rett i denne fasen blir det vel heller flytteplanlegging enn avslapping. Derfor har jeg kjøpt inn masse frukt slik at vi kan få litt energi i kroppen iallefall!

Strålende helg til dere herligheter! Jeg har savnet dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

• 3 uker senere...

Åh kjære vakre vene!!! Er det en ting som har kommet laaangt bak i køen de siste mnd, er det dagboka mi! Jeg lover å begynne å oppdatere! Søte dere er som har skrevet selv om jeg har vært så fraværende!

I løpet av uken skal det komme en skikkelig oppdatering! Men det må vente, for nå sitter jeg på nattevakt og er stuptrøtt :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅHHHHH! Hadde skrevet et laaangt innlegg, så blir det søren meg slettet! Bare vips forsvinner! Idiotiske data!!

Oker ikke skrive det en gang til akkurat nå... Har nemlig gått 6 nattevakter på 10 dager! Er totalt utslitt, og har i tillegg blitt syk d012.gif Våknet i natt med løs mage og enorm kvalme! Det ble sånn situasjon man helst vil være langt foruten! Satt på do, men bøtte forann meg. Kastet heldigvis ikke opp, men springer på do hele tiden! (I know, herlige detaljer!) Skal ikke se bort i fra at en pasient har smittet meg :glare::angry:

Så her ligger jeg, på sofaen med ritz kjeks og cola. Det bruker å hjelpe!

:catmilk: Puse gutten min er forresten 3 år i dag! a122.gif Så i dag blir det masse god mat på dem begge 2! De forstår ikke akkurat helt hva som foregår når vi synger bursdag sang og løfter ham opp og danser og koser med ham :hoho: Bare ser dumt på oss, som om vi har gått fra vettet! MEN, maten blir han glad for, og kaster gladelig innpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...