Gå til innhold

Betina's reise gjennom livet vol.2

Betina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh for en deilig helg jeg har hatt sammen med min kjære! Rolig og avslappende, men også produktiv.

Er endelig ferdig med å lime inn alle bildene i album... 5 år er nå godt dokumentert i bilder :nigo:

Ellers har jeg fått pusset alt bunadsølvet mitt :tommelopp: Det som man tar av, var i topp stand, men det som henger på bundaden var jo nesten helt svart. Tenkte jo ikke på det den gang jeg fikk den at det ville bli slik. Så nå har jeg tatt av alt sammen og duppet det i sånn sølvrens. Og tada! Så fint og blankt det ble! Så er mormor en engel og syr det på igjen!

Støvlene er enedlig mine :strix: ogjeg har allerede brukt dem 2 ganger!

Magen min føles også litt bedre. Enten er det medisinene som endelig har begynt å virke eller så er det fordig jeg har fått mye ro de siste dagene. Sikkert en kombinasjon av begge. Tørr nesten ikke si det høyt, men kan ikke huske sist jeg hadde så mye overskudd. De siste dagene har jeg nærmest hoppet opp av sengen, klar for en ny dag. Og jeg som de siste 4 årene ikke har kommet meg gjennom dagene uten en hvil... For en herlig følelse :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det du! Jeg har morbus crohn, som ble påvist i november. Og har vært skikkelig dårlig siden, så nå er det full rulle med kortison for å dempe betennelsen. Sist kur virket ikke forsi jeg hadde visst fått clostridium i tillegg, men nå ser den ut til å gjøre jobben sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Takk for det du! Jeg har morbus crohn, som ble påvist i november. Og har vært skikkelig dårlig siden, så nå er det full rulle med kortison for å dempe betennelsen. Sist kur virket ikke forsi jeg hadde visst fått clostridium i tillegg, men nå ser den ut til å gjøre jobben sin...

Oida, ja det er jo ikke noe man tuller med! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leker vår siden kalenderen nå viser Mars! Derfor har jeg for første gang på meg mine søte nye ballerinasko. Kjøpte dem i venter når snøen lå tett, så jeg har ventet lenge på å få brukt dem. Supersøte med leopardmønster :rodmer:

Nå er jeg jo sko-gal da, og av ballerina sko har jeg rundt 30 par i alle regnbuens farger. Men leopard mønster hadde jeg ikke. Dessuten kostet de bare 99,- Og sko kan man aldri få nok av :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko er heaven! Jeg ønsker meg virkelig et walk-in-closet! For da kunne jeg hatt alle klær og sko på et sted! Nå har jeg sko i gangen, boden, klesskapet, under sengen og oppå skapet...

Jeg har hatt min egen lille spa-stund i dag. Det føltes godt å endelig ta vare på kroppen litt. Skrubbet ansiktet og la ansiktsmaske, barberte leggene (hjelpes de kan lett glemmes på vinteren :fnise:), tatt hårkur, smørt hele kroppen med bodylotion, behandlet mine tørre føtter,

Jeg har jo blitt hekta på makeupstore sine produkter! Har rens, peeling- og ansiktsmaske derfra, kan virkelig anbefales. Hello babyhud!! :rodmer:

Har ellers en øskeliste på 2000 kr i sminke og produkter derfra.. Hmm, den lotto gevinsten kunne snart kommet nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katee

Jeg har laget boden min om til walkin-closet :rodmer:

Men gresskarkjerner? Spiser du dem rå eller lager du noe av dem eller hva?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget boden min om til walkin-closet :rodmer:

Men gresskarkjerner? Spiser du dem rå eller lager du noe av dem eller hva?

:klem:

Smart! Men har ikke plass til det, da boden vår er stappfull!

Men kanskje vi får det til i Bergen..

Du spiser dem som snacks, rett fra posen, eller så kan du ha dem i salater.

De smaker kjempegodt, minner faktisk litt om pistasjnøtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vrææææl! Syk igjen! :grine:

Men denne gangen er det ingen som vet hva som feiler meg. Jeg er svimmel og kvalm, muskelvondt og feber, nummen i armer og ben og veldig slapp. Er så svimmel at jeg klarer ikke gå rett og må støtte meg til vegger og dører når jeg skal gå rundt hjemme.

Legen lurte litt på hjernehinnebetennelse eller virus på balansenerven, men jeg hadde feill symptomer på begge deler.

I tillegg har jeg høy crp. Men det som er litt skummelt er at medisinene jeg tar for magen, ofte kan skjule symptomer, så da er det enda vanskeligere å finne ut hva som er galt...

Nå er jeg så lei av å være syk!! På søndag bare gråt jeg fordi jeg var så fortvilet :trist: Men sambo er super da! Han serverte middag i sengen til meg i går, for jeg klarte ikke sitte i sofaen. Kommer med druer, passer på at jeg får i meg nok vann og trøster meg masse :rodmer:

Så planen i dag er egentlig at jeg skal til legen for nye prøver, men jeg orker ikke. Kan uansett ikke kjøre bil når jeg er så svimmel, så det blir bare å ligge her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble innlagt på sykehuset i går. Har tatt masse prøver, og noen sykt vonde prøver også. Men de vet fortsatt ikke hva som feiler meg. Infeksjonsprøvene går bare opp for hver dag som går, og feberen kommer og går. Takk Gud for paracet sier nå jeg...

Kommer sterkere tilbake senere, er så sliten nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...