Gå til innhold

Betina's reise gjennom livet vol.2

Betina

Anbefalte innlegg

Gratulerer med ny sofa :gjeiper: Og penger igjen er ikke dumt. Jeg syns de har mange flotte bilder faktisk, på Bohus.. Hvis du ternger tips that is :fnise:

Hun stemora di virker ikke helt god. Er det ikke folk som er veldig usikre på seg selv som har behov for å rakke ned på andre hele tida? Innmari trist for deg og broren din i allefall, syns du er tøffere enn toget som har tatt kontakt med BV :klemmer:

Ja! Jeg syns også det var mange fine bilder, men vi klarte ikke å bestemme oss. Og siden vi flytter til sommeren er det kanskje greit å vente til vi kommer oss på plass der.

Nei hun er ikke god i det hele tatt! Ei skikkelig bitch, som elsker å tråkke andre ned i driten... BV tok meg på alvor heldigvis, så siden de allerede er innvolvert (han er fosterbarn), så skulle de gå inn med flere ressurser.

Gratulerer med ny sofa :hoppendeglad:

Skjønner godt tankegangen din når det kommer til magevondten og jobb. Noen ganger blir det faktisk bedre av å gå på jobb også, og ikke å gå hjemme og synes synd på seg selv :nigo:

Det håper jeg og! At jeg skal fungere på jobb. Men det er bare det at når smertene skikkelig tar, så ligger jeg og vrir meg i smerter, og da lurer jeg på hvor jeg skal gjøre av meg...Legge meg på undersøkelsesbenken kanskje :fnise:

:kose:

Så flott at du tenker å gå tilbake til jobben! :klem: Vil du gå på aktiv sykemelding eller skal du "helt tilbake" i jobb? Det er godt å komme seg ut av huset også, men husk at det er lov å være hjemme når du har behov for det!

Tenker at jeg går fullt tilbake.. Så får vi se hvordan det går da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Puuhh! Travle travle dager! Har ikke fått tid til noe dagbokskriving på lenge nå.

Så får ta det nå, mens jeg følger med på CSI. En kvinne kan gjøre så mangt samtidig :fnise:

Har begynt på jobb igjen og det går sånn passe. Veldig godt å være i gang igjen og føle at man gjør nytte for seg h018.gif Magen er litt opp og ned. Ble satt på nye medisiner som skal dempe betennelsen. Skal gå på denne kuren i 7 uker, nedtrappingskur. Jeg har nå 15 tabletter til dagen a014.gif

Har også funnet ut at siden sykdommen min forverres av stress, tenker jeg kun på meg selv og sambo om dagen. Jeg har ingenting til overs for foreldrene mine som hele livet mitt har krevd altfor mye av meg. Nå er jeg avvisende og streng når de kontakter meg. Og det kjennes deeeilig ut! Faktisk helt utrolig godt å være egoist om dagen! Jeg tror jeg fortsetter med det en god stund til!!

Er veldig shoppegal om dagen, og føler virkelig jeg fortjener noe nytt. Men så kom vegavgiften i dag da, så jeg får vel heller bare ønske meg og håpe på bedre tider.

Min ønskeliste:

Masse nye produkter fra Makeup Store! :rodmer:

Disse siden jeg må være forberedt til Bergen :regn:

Alle disse. Har noen par fra før, men disse kan jeg ikke få nok av!

Også denne her da! Den har jeg totalt forelsket meg i! Typisk at den er utsolgt! Har vært på leting etter slik veske lenge nå. Kjære Gud la de få den inn igjen!

Endret av Betina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egoisme er veldig godt, og så absolutt nødvendig til tider! :jepp: Synes jeg ikke du skal ha noe dårlig samvittighet for i det hele tatt! :)

Jeg liker de øredobbene som du linket til jeg også, de er så sinnsykt fine! Men jeg har ikke et eneste par da, bruker liksom bare de samme øredobbene hele tiden jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Enig med Envy, egoisme er bra, spesielt i din situasjon :hug:

Godt det funker litt med jobb ihvertfall, det tar på å gå hjemme i lengda :sjenert:

Den veska du linka til var nydelig, jeg kjøper jeg også om de får den inn på lager igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant den vesken var rååå Mah? Jeg vil ha den nå!! a062.gif

Det er viktig å bytte øredobber Envy, iallefall hvis man har så mange par som meg. Tror jeg har over hundre par forskjellige øredobber i alle slags str.

Etter å ha hoppet over forrige mens, er den på plass igjen. Jeg forstyrret hele systemet da jeg sluttet på prevansjon for noen mnd siden. Neida jeg skal ikke ha :babysmokk:, men hadde så mye tull og bivirkninger at jeg orket ikke mer. Først gikk jeg på p-ring, men til slutt hadde jeg null sexlyst a010.gif Så prøvde jeg p-piller. Lysten kom fort tilbake den, men så begynte jeg å blø i hytt og pine. Etter 3 uker med blødning fant jeg ut at dette gidder jeg ikke mer!

Så nå er det :sengekos: med litt større risiko...

Så min første mens på mange år som ikke er hormonstyrt. Og jah...nå husker jeg hvordan jeg hadde det. Jeg er Biaaatchh med stor B c004.gif Så hissig har jeg vært de siste dagene at jeg nesten blir redd meg selv hehe.. :trampe:

Men nå er det iallefall helg for min del! Den skal nyyyytes. Har allerede begynt, med et glass hvitvin :nigo:

Endret av Betina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så spennende med mangel på prevensjon! :jepp: Plutselig er du kanskje gravid? Du vet, det kan fort skje når prevensjonen forsvinner! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant Al? Også er de ullfôrte! Perfekt! Kommer nok til å bo i de :regn:

Hysj på deg Envy. Ikke si sånt! :fy_fy: Jeg skal ikke og vil ikke bli gravid! Vi er forsiktige da... Men på sikt må jeg vel finne meg noe som fungerer for meg. Har bare ikke bestemt meg for hva jeg skal putte i kroppen denne gangen :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er slit det der med å finne den rette tingen å putte i kroppen! Jeg for min del avstår fullstendig fra hormonprevensjon, så her tyr vi til avhopping i svingen og kondomer. Men, jeg driver å vurderer denne da, den er uten hormoner og skal visst være veldig sikker! :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er så absolutt en investering, men den fungerer jo til både det ene og det andre, og det er jo en fordel! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på besøk hos mormor og blitt utskjemt med nydelig middag! Jeg har verdens råeste mormor. Hun er over 80, men likevel sminker hun seg hver dag, går bare i høye hæler og alltid nydelig kledd. I tillegg går hun til ansiktsbehandling, frisør, manikyr/pedikyr og fotpleie annenhver uke. Slik skal jeg også bli når jeg blir gammel, hun er bare best. I tillegg kan man snakke om alt med henne..

Fikk også en forsinket bursdagsgave. Nemlig penger til støvlene jeg ønsker meg :strix: Mormor syns nemlig det var en utrolig smart investering, så i morgen er de mine!! :bolledeig:

Så nå har jeg slengt meg på sofaen, stappmett enda, med starbucks iskaffe. Yummy!

God helg søtinger a194.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

For en snill mormor du har :strix:

Jeg har også min første pillefrie dag i dag :happy: Har (nesten) samme grunn som deg, bare at her gjør det ikke noe om det kommer en liten en etter hvert :ler:

Har også tenkt på sånn pfc, men vet ikke helt om det vil være verdt investeringen.

God helg til deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...