Gjest Katee Skrevet 21. januar 2011 #261 Del Skrevet 21. januar 2011 <--- Mah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #262 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg har det fint. Har en luftveisinfeksjon som lager litt krøll i systemet, men utenom det er alt bare bra Har oppkjøring om 3 uker! Masse lykke til! Dette klarer du! Kan ikke være mer nervøs enn jeg var! Husker jeg helte i meg på Bach's blomstermedisin, noe som jeg lærte 2 år etter inneholder alkohol. Dvs at jeg kjørte opp med litt promille i blodet! Takk gud for at ikke politiet sto promille kontroll. Det hadde tatt seg ut: "Elev prøvde å kjøre opp med promille!" Hahahaha men jeg er en super sjåfør nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 21. januar 2011 #263 Del Skrevet 21. januar 2011 Tusen takk! Haha, det hadde vært en fantastisk ting å lese i avisa Men kanskje det er sant at med bittelitt alkohol blir man bare bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. januar 2011 #264 Del Skrevet 21. januar 2011 Betina da! Du er nå søt, er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #265 Del Skrevet 21. januar 2011 Betina da! Du er nå søt, er du Les pm din vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #266 Del Skrevet 21. januar 2011 Tusen takk! Haha, det hadde vært en fantastisk ting å lese i avisa Men kanskje det er sant at med bittelitt alkohol blir man bare bedre? Hahahah visste ikke jeg den gang. Det heter rescue remedy, og jeg trodde det var bare for å roe nervene. Hadde ingen anelse om at det inneholdt alkohol Men men, jeg besto!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. januar 2011 #267 Del Skrevet 21. januar 2011 Har lest pm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. januar 2011 #268 Del Skrevet 23. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 26. januar 2011 #269 Del Skrevet 26. januar 2011 Min nye bok http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=536491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #270 Del Skrevet 27. januar 2011 Åh jeg har så vondt i magen at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! I følge legen er betennelsen hissig om dagen, for prøvene var skyhøye! Så jeg må vel kanskje sykemeldes en uke til Ellers fikk jeg vite av lillebror at stemoren min snakker drit om meg og sambo hele tiden bak min rygg. Jeg blir så forbanna på henne at jeg har bare lyst å skrike til henne, men siden hun er psykopat så nytter jo ikke det. Så har jeg vel ikke noe nytt å fortelle.. Jo en ting! Vi hadde megler i går for å sette ny verdi på leiligheten! Åhhh så mye vi kommer til å tjene! Ca 700 000! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 27. januar 2011 #271 Del Skrevet 27. januar 2011 Money money money Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #272 Del Skrevet 27. januar 2011 Caching! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. januar 2011 #273 Del Skrevet 27. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. januar 2011 #274 Del Skrevet 27. januar 2011 Så digg at leiligheten deres er verdt mye mer nå enn da dere kjøpte! Skal dere selge nå snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #275 Del Skrevet 28. januar 2011 Jepp i løpet av våren selger vi. Vi skal flytte til Bergen Det skal bli såå deilig å starte et nytt liv og komme seg bort en periode. Skal studere begge to, jeg skal bli jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 28. januar 2011 #276 Del Skrevet 28. januar 2011 Oioi, så spennende med flytteprosjekt! Synd å se at du sliter sånn med magen, men du skal vite at mageproblemer visstnok er noe "alle" sliter med i dagbokland for tiden, både jeg, Al og Twinklestar har sendt inn prøver på gluten allergi Nesten litt komisk, men fryktelig slit! Fordelen din er jo at du ihvertfall vet hva du sliter med, og at du får behandling for det! Skal se du er på beina igjen når kroppen får roet seg litt ned igjen Gratulerer med valg av utdannelse forresten, ja, jeg velger å gratulere, for det å velge utdannelse i jungelen av utdannselser er jammen ikke en enkel oppgave! Håper du kommer til å trives på studiet da, og at du er frisk nok til å gjennomfør med glans Hva fikk deg forresten til å lande på jordmor? Jeg for min del har alltid syntes det har virket så fælt, å måtte se på all den smerten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. januar 2011 #277 Del Skrevet 28. januar 2011 Vi kunne startet en liten klubb, vi fire Når stikker du til Bergen? Å, så tøff du er som vil bli jordmor. Det hadde jeg ikke turt. Jeg orker ikke folk som snakker om fødsler en gang Men det er fantastisk at noen vil ha den jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 28. januar 2011 #278 Del Skrevet 28. januar 2011 Dere har min sympati, alle 4 i magevondt-klubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. januar 2011 #279 Del Skrevet 28. januar 2011 på gode Mah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #280 Del Skrevet 29. januar 2011 Envy! Lenge siden nå! Takk for gratulasjoner! Jordmor er en retning jeg har ønsket å gå siden jeg var 15 år! Så nå etter 10 år med den drømmen tror jeg det er det som er det rette for meg å velge. Er derfor jeg utdannet meg til sykepleier også, for man må være sykepleier i 2 år før man kan søke. Så til hvorfor jeg vil bli jordmor, Al og Envy... For meg er det et fatastisk yrke. Det å få være til stede når et barn blir født og hjelpe den fødende, er noe jeg syns er helt fatastisk. Hver gang jeg ser fødsler på tv (noe jeg har sett uendelig mange av) triller tårene, fordi jeg syns det er så vakkert. Jada jeg vet det er blod, gøsj og smerte, men i det øyeblikket barnet kommer ut, er liksom alt glemt. Det var det positive med jobben, men så vet jeg at det er mye vondt også. F.eks døde babyer, eller babyer som dør rett etter fødsel. De som blir født med alvorlige sykdommer, eller under vonde omstendigheter. Gruer meg også til det voldsomme ansvar som hviler på jordmor's skuldre, men men etter noen år med erfaring skal jeg nok vende meg til det også. Bergen flytter vi til sånn ca i juni er iallefall planen til nå. Greit å være litt tidlig ute før skolen begynner o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå