Gå til innhold

Betina's reise gjennom livet vol.2

Betina

Anbefalte innlegg

Og når man ikke tror at ting kan bli værre...

Om ikke min jul er ødelagt fra før, så er den iallefall det nå!

Når jeg var på jobb i går fikk jeg vite at pappa er innlagt på sykehus i London.

Han hadde falt ned trappen i huset og ble funnet bevisstløs i en blodpøl.

Jeg husker ikke at jeg gikk inn til sjefen min, men jeg må ha sett skrekkslagen ut for hun tok meg rundt skuldrene og satte meg i en stol. Hun snakket rolig med meg og jeg gråt.

Ikke husker jeg mye av hjemturen heller, bare at jeg brølte til alle bilene som kjørte sent og at jeg ønsket jeg hadde vidusviskere i øynene også. Så kom jeg inn døren hjemme og kastet opp...

Pappa hadde visstnok ikke klart hverken snakke eller gå etter han kom på sykehuset, for dette hente visst på lørdag og jeg fikk ikke vite det før i går! Men jeg fikk snakket med ham i går da jeg ringte sykehuset. Det var grusomt! Han hørtes helt rar ut, og jeg er ikke sikker på om at han visste at det var meg han snakket med.

Jeg bare gråter og gråter. Men samtidig er det bra at han er i gode hender og endelig får hjelp mot alkoholismen sin.

Happy fucking X-mas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mahareth

:hug::troest::hug:

Jeg håper alt går bra med faren din. Han er på sykehus og blir tatt vare på.

Håper du får noen hyggelige opplevelser i dag likevel. Du fortjener nemlig en jul der du faktisk har det hyggelig :kose:

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

:hug::troest::hug:

Jeg håper alt går bra med faren din. Han er på sykehus og blir tatt vare på.

Håper du får noen hyggelige opplevelser i dag likevel. Du fortjener nemlig en jul der du faktisk har det hyggelig :kose:

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det så jævlig om dagen at dagboka har gått helt i glemmeboka...

Pappa holder på å drikke seg ihjel. Skrev seg ut av sykehuset og begynte og drikke igjen. Var på besøk hos ham i 2 dager med søsknene mine. Han kom seg litt, men er mentalt helt borte vekk. I dag ble han igjen funnet på gulvet, blodig og fæl og sørpe full.

Nå er han igjen på vei til sykehuset.

Det er slemt å si det, men nå tror jeg han dør.

Jeg er et følelsesmessig ustabilt kaos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, stakkars deg Betina! :troest: Jeg har ingen ord som er gode nok i en slik situasjon, men prøv å ta vare på deg selv oppi alt dette! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Halllloo mine søte små! Og hjertelig godt nyttår til alle..

Dagboksriving er blitt kraftig nedprioritert den siste tiden :sjenert:

Men nå får jeg vel se å begynne igjen!

Pappa er fortsatt dårlig, han drikker som bare det, og er helt på bærtur når det gjelder det mentale. Det er en slem tanke, men jeg håper bare at alt sammen skal gå over nå. Fortsetter han slik dør han, og det er jammen meg langpining å vente på noe slik.

Selv er jeg sykemeldt. Har gått på en skikkelig smell etter alt dette, i tillegg til å ha den dårlige magen min. I tillegg til alt dette fikk jeg noe opp blomstring av bakterier i tarmen som ikke skal være der, grunnet mine 2 antibiotika kurer i høst... Så hele normalfloraen i tarmen min er fucked up... Så nå får jeg prøve å bygge det opp igjen.

Ellers sover jeg hele tiden. Er totalt uuuutslitt a018.gif

Så sånn står det til her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg vil uansett si dette: Husk at du må ta vare på deg selv, Betina. Bli så frisk du kan, kos deg med samboeren din når du kan, sov det du trenger.

Du er den viktigste i ditt liv :hug:

Tenker på deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvil deg nå, Betina. Du trenger det :kose: Jeg sier meg enig i det Mahareth sier. Du må ta vare på deg selv og kose deg med samboeren din :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh dere er så søte at tårene triller år jeg leser det dere har skrevet :trist:

Takk!

Hvordan går det med dere da? Har ikke krefter og tid til å oppdatere meg i bøkene deres enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg er sykemeldt. Får svar på matintoleransetester neste uke, forhåpentligvis. Har kuttet ut alt av gluten og laktose og har for første gang på over ett halvt år litt energi faktisk :)

:kose:

Endret av Alyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er sykemeldt. Får svar på matintoleransetester neste uke, forhåpentligvis. Har kuttet ut alt av gluten og laktose og har for første gang på over ett halvt år litt energi faktisk :)

:kose:

Uff da! Det er noe dritt å være syk og ha lite energi :kose:

Får håpe prøvene gir svar på hva som er galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg har det fint. Har en luftveisinfeksjon som lager litt krøll i systemet, men utenom det er alt bare bra :) Har oppkjøring om 3 uker! :nigo:

:kose::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...