Betina Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #221 Del Skrevet 3. desember 2010 Skal tenke på deg Envy år vi stresser rundt på hver vår jobb, mens alle andre koser seg på fredagskvelden Vil helst være med bestemor da, men når jeg er på jobb så er jeg ikke så langt i fra heldigvis. Hmmm jeg kjenner jeg må innom butikken å kjøpe meg noe godt som jeg kan kose meg med på jobben God jobbehelg til deg Envy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 3. desember 2010 #222 Del Skrevet 3. desember 2010 Godt å høre at ultralydundersøkelsen viste at det ikke var mer galt enn du nå vet om. Sier som Envy, du må bare bruke tiden du har med bestemoren din så godt du kan nå. Håper du klarer deg fint på jobb i kveld, Betina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. desember 2010 #223 Del Skrevet 3. desember 2010 Håper du har det bedre nå, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #224 Del Skrevet 6. desember 2010 Bestemor døde i helgen. Det var trist og godt på samme tid. Det hendte den ene kvelden jeg tok fri fra sykebesøk. Hadde drukket vin og kost meg med sambo. Da tlf ringte lå jeg og halvsov på sofaen. Så var jeg på vei ut døren med bilnøklene i hånden, da sambo plutselig stopper meg og sier: "Du kan jo ikke kjøre bil!" Herregud, jeg holdt på å kjøre med promille for første gang. Heldigvis ble jeg hentet. Det var en magisk kveld. Alt var så utrolig stille og snøen lavet ned. Bestemor så ganske fredelig ut der hun lå i sykehussengen. Stearinlys hadde de også tent. I morgen skal vi se henne i kisten. Det kjenner jeg at jeg gruer meg litt til. Jeg har angst for kister. Liker det absolutt ikke. Hadde vært bedre hvis hun lå i en seng. I går når begravelse byrå damen var på besøk, skulle vi b.la velge kiste. Hun hadde med en katalog med forskjellige kister, og da kjente jeg at jeg ble fysisk kvalm og måtte ta meg 5 min i frisk luft. Jeg har ikke grått så mye enda, noe jeg syns er litt rart. Men det kommer sikkert i begravelsen. Akkurat nå føler jeg meg mest bare helt tom innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 6. desember 2010 #225 Del Skrevet 6. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. desember 2010 #226 Del Skrevet 6. desember 2010 Å, Betina, kjære deg Så utrolig trist å høre! Håper du har folk rundt deg som støtter og trøster deg nå. Husk at du ikke trenger å se henne i kisten om du ikke orker. Du må gjøre det du føler for. Alle mine tanker og går til deg, kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #227 Del Skrevet 7. desember 2010 Takk for det Al og Mah! Ja jeg har god støtte rundt meg, så det skal nok gå fint. Føler jeg ikke har fått vært skikkelig pårørende før nå jeg. Det er det som er ulempen med å være sykepleier. Har følt jeg har vært på jobb hele tiden pga alle spm familien skal stille meg. Er helt kaputt i kroppen nå kjenner jeg. Men har bestemt meg for å se henne en siste gang i dag.. ----------------------------------------------------------------------------------------- Over til noe litt hyggeligere. Vi var å handlet julegave i går! Så fant jeg meg endelig en god vinterjakke Åh den er så god at det er føles som jeg har kledd på meg dynen min! Så nå er jeg rustet for resten av vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. desember 2010 #228 Del Skrevet 7. desember 2010 litt på Betina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 10. desember 2010 #229 Del Skrevet 10. desember 2010 Håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #230 Del Skrevet 12. desember 2010 Da var begravelsen overstått. Det var en nydelig sermoni, som ble veldig personlig og som bestemor garantert hadde satt pris på. Jeg følte på en måte at hun var med oss Så nå er hele leiligheten full av blomster. Begravelse-damen sa at vi bare måtte ta med oss blomstene etterpå, for ellers ble de kastet. Jeg som er så glad i blomster syns de fortjente å leve litt lenger, så jeg tok med meg 4 buketter jeg. De var rett og slett nydelige! Så her i huset er det fullt i blomster og julepynt om hverandre Også går jeg på krykker.. Har klart å få en voldsom strekk under foten. Fikk beskjed av legen om å holde meg i ro og ikke belaste foten noen dager, men det er søren meg ikke lett. Så jeg har ikke vært så flink å bruke krykkene.. Planen i kveld er å ha klar middag til sambo kommer hjem. Det dufter deilig pinnekjøtt i hele huset! Også skal jeg skrive alle julekortene i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. desember 2010 #231 Del Skrevet 12. desember 2010 Så godt å høre! Ønsker deg en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 12. desember 2010 #232 Del Skrevet 12. desember 2010 Nå må du høre på legen og holde foten din mest mulig i ro her *streng stemme* God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 12. desember 2010 #233 Del Skrevet 12. desember 2010 Å, søte Betina! Kondolerer så mye! Stebestefaren til sambo, som jeg snakket om tidligere her, gikk også bort i slutten av forrige uke. Synes egentlig det er litt greit at de som er så gamle, og har så mye vondt får lov til å slippe å lide mer jeg da. Får prøve å se det på den måten! Ønsker deg en fin start på uken som kommer, og ta godt vare på benet ditt nå da, være forsiktig vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #234 Del Skrevet 20. desember 2010 Nei, nei, nei! Jeg er syk IGJEN!! Har absolutt ikke tid til dette. Sambo sa hele natten at jeg ikke kunne gå på jobb, og jeg bare "joooda, tar bare litt smertestillende". Men kl 4 innså jeg at jeg måtte gi meg. Hadde da sovet 2 timer og fikk ikke sove etter det. Jeg hoster sånn at jeg tror lungene kommer ut, og vet at hvis jeg ikke lytter til kroppen får jeg lungebetennelse igjen, for det er ganske mange like symptomer som sist! Åhhh please la meg bli fort frisk.. Men nå klarer jeg ikke skrive mer, for jeg har så vondt i hele kroppen... Kommer sterkere tilbake senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. desember 2010 #235 Del Skrevet 20. desember 2010 God bedring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. desember 2010 #236 Del Skrevet 20. desember 2010 God bedring, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 20. desember 2010 #237 Del Skrevet 20. desember 2010 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 20. desember 2010 #238 Del Skrevet 20. desember 2010 Aw! Nå har det gått ganske mange dager, så jeg krysser fingrene for at du er blitt bra jeg! Må jo bli frisk til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #239 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Takk for det folkens! Ikke noe særlig bedring i dag, men jeg priser meg lykkelig over paracet og ibux! Det gjør det litt bedre iallefall! Har klart å smitte sambo også nå, og han er ikke særlig fornøyd! Skulle egentlig opp på jobben i dag slik at legen kunne lytte på meg og ta en crp, men jeg vet ikke om jeg klarer sette meg bak rattet og kjøre opp i dette snøværet... -------------------------------------------------------------------------------------- Årh! Det har jeg glemt å fortelle! En dame har kjørt på den nye fine bilen vår! Hun var heldigvis ærlig nok til å sette lapp i ruten, så hun skal betale alt. Og det ble dyrt! En skrape forann i støtfangeren: 7000 kr! Herre jesus! Glad det ikke er oss som skal betale, men irriterer oss over alt ekstraarbeidet som følger med slike ting! Endret 21. desember 2010 av Betina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. desember 2010 #240 Del Skrevet 21. desember 2010 Uff da, surt med bilen, men skikkelig bra at hun var ærlig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå