Envy Skrevet 20. november 2010 #201 Del Skrevet 20. november 2010 Haha, morsom vikingsmiley Huff, skjønner at det ikke kan være noe særlig lett. Kjenner meg litt igjen. Min far nærmer seg 70, begynner å bli småsenil og hørselen er ikke på plass. Også nekter han å skaffe seg høreapparat. Så det hender jeg sitter å prater i vei til han, uten at jeg får noen reaksjon i det hele tatt, også blir jeg sint, men så viser det seg at han ikke hørte at jeg snakket til han Er bra du har begynt å sette deg selv i forsetet da! Han får vel bare være som han er, også får du takle det på din måte Håper pusen er i bedre form i dag da, stakkars liten rakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 20. november 2010 #202 Del Skrevet 20. november 2010 Håper pusen har det bedre i dag Stakkars liten, det kan ikke være videre gøy å våkne og kjenne at ingenting er som det skal. Godt det bedrer seg kjapt Det er godt du har snakket med faren din egentlig. Da vet du at han er der fortsatt, at ingenting har skjedd. Vet liksom ikke hva jeg skal si ellers. Skjønner at det må være fryktelig tungt, og at det kanskje smerter mer enn det gagner. Men du har et valg når han ringer: svare eller ikke svare. Begge deler er riktige valg. Det er nemlig ditt liv, og du bestemmer i det. Det viktigste er faktisk deg her, uansett. Mange, mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. november 2010 #203 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg må si meg enig med Mahareth Det er dine valg og uansett hva du måtte velge så har du rett til å velge akkurat det! Det er ditt liv og det er du som skal leve det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. november 2010 #204 Del Skrevet 21. november 2010 Innom for å ønske deg (og pusen ) en herlig søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. november 2010 #205 Del Skrevet 21. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 22. november 2010 Forfatter #206 Del Skrevet 22. november 2010 Dere er så herlige alle sammen! Tusen takk for dype, gode, støttende ord Blir helt rørt jeg Hjertelig takk for at dere gidder ta dere tid til å gjøre meg ovenpå igjen! Det betyr veldig mye for meg! Lillepus har kommet seg. Men hun er ikke helt seg selv enda. Fortsatt slakk og sover mye. Gidder ikke å mjaue så mye heller, og hun som er en av de mest pratsomme kattene på jord! Hun slikker litt i såret også, men tror ikke det er så mye at jeg må hente krage hos dyrlegen. Litt oppi såret skal vel alle kattene..? Ellers har vi litt triste dager i vente vil jeg tro. Bestemor ligger antakelig på det siste.. Vi besøkte henne på sykehuset på lørdag og hun er ikke kontaktbar. Skal opp en tur etter jobb i dag også, men legene er dessverre ikke optimistiske Uff hun har ikke hatte det bra de siste årene. Stygt og si det, men jeg håper hun finner fred snart sånn at hun slipper å lide mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 22. november 2010 #207 Del Skrevet 22. november 2010 Så utrolig trist med bestemoren din Betina! Vi har det samme her, bestefaren til sambo ligger på det siste på sykehjem. Var hos han i helgen, stakkars gamle menneske! Er vondt å se dem sånn! Håper på det beste for bestemoren din, enten det går den ene, eller den andre veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. november 2010 #208 Del Skrevet 22. november 2010 Uff, sånn hadde vi det med min bestemor også. Jeg tror hun har det bedre der hun er nå egentlig Men det er vondt å miste dem likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 22. november 2010 #209 Del Skrevet 22. november 2010 Døden er ikke annet enn en ny sti vi alle må gå. Det er ikke noe å være redd for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. november 2010 #210 Del Skrevet 23. november 2010 Aner ikke hva jeg skal si, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 25. november 2010 Forfatter #211 Del Skrevet 25. november 2010 Bestemor er enda med oss, til tross for at det bare går nedover Jeg håper hun får fred snart.. Ellers er jeg i dårlig humør om dagen kjenner jeg. Gruer meg til ultralyd av tynntarmen neste uke. Redd for hva de skal finne der. Er så sur og grinete mot stakkars sambo også pga dette. Håper han holder ut litt til I tillegg har jeg en del venninner som går rundt i slik graviditets lykkerus, og det er litt vanskelig å glede seg på deres vegne når jeg selv sliter med alt mitt. Uff ei dette ble veldig triste greier. Jeg har iallefall helg nå da. Så i morgen skal jeg til mormor og bli skjemt ut litt Og det skal bli deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 29. november 2010 Forfatter #212 Del Skrevet 29. november 2010 I helgen har jeg pyntet til jul! Tenkte å begynne julekosen tidlig i år i og med at jeg skal jobbe i hele julen. Da får jeg iallefall komt i julestemning Så nå er det riktig så koselig i leiligheten Vi var også å kjøpte nytt gulvteppe til stuen og ny lampe. Begge deler var gått i stykker, så nå ser det så bra ut så! Nå har jeg akkurat klart å komme meg på jobb. Føler meg elendig i dag Vondt i magen og ganske så kvalm Håper jeg kommer meg utover dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 29. november 2010 #213 Del Skrevet 29. november 2010 Viktig å rekke å få julestemning! Jeg skal også pynte til jul denne uka. Er ikke helt sikker på når og hvor mye enda, men det kommer Håper du ble bedre utover dagen, Betina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. november 2010 #214 Del Skrevet 29. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 30. november 2010 Forfatter #215 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg ble bedre utover dagen, men nå er kvalmen tilbake igjen. Hmmm..morgenkvalm?? Men men, er nok ingen fare for noe graviditet, sikkert bare magen og all gruingen til torsdagens ultralyd Jippi! I dag har sambo endelig fått lønn! Så vi skal få fyllt opp kjøleskapet igjen Har vært noen harde 2 uker hvor vi har måttet vri og vende på hver en krone. Har vært så utrolig mange dumme regninger som har komt. Men nå er det bare velstand! Julemat here we come! Må også kjøpe inn pinnekjøttet snart, det forsvinner fort hos slakteren! Åh finnes det noe bedre enn pinnekjøtt? Ha en god dag mine søte små KG venner :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 30. november 2010 #216 Del Skrevet 30. november 2010 Hvis du fortsatt er kvalm om ei uke til så sjekker du uansett. Så det så Åh, det er herlig med lønningsdag, spesielt etter tunge uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. desember 2010 #217 Del Skrevet 1. desember 2010 Sier meg enig med Mah om å sjekke hvis kvalmen ikke gir seg! Ser ut som du har det greit ellers da? Også må du ha masse lykke til på ultralyden i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #218 Del Skrevet 1. desember 2010 Takk for det Envy! Ja jeg skal sjekke hvis kvalmen ikke gir seg. Var der i morges også, men jeg tenker at det er en kombinasjon av magen, gruing til i morgen og stress Uff jeg gruer meg sånn til i morgen at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. I tillegg får jeg ingen mat/drikke før undersøkelsen og den er ikke før kl 13! Så får håpe jeg ikke svimer av på jobb da.. Jeg blir alltid så svimete og hissig når jeg ikke får mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #219 Del Skrevet 3. desember 2010 Takk Gud altså! Ultralyden gikk bra! Det var ikke tegn til innsnevringer i tarmen så jeg må ikke opperere med det første! Betennelsen ligger kun der den ble oppdaget først altså i mellomgangen mellom tykk- og tynntarm. Så jeg er meget lettet! Men i dag har jeg sykt vondt i magen, akkurat over der betennelsen sitter. Han legen som tok ultralyden måtte trykke så veldig for å se skikkelig, så det var en smertefull seanse. Jeg lå bare å vrei meg i smerte. Også skal jeg jobbe kveld i kveld, men tørr ikke ringe å si jeg er syk. Klarer meg sikkert gjennom vakten, men hvis jeg skal lytte til kroppen bør jeg vel heller bli hjemme Etter jobb og undersøkelse i går satt jeg hos bestemor hele ettermiddag og kveld. Nå er hun så dårlig at det visstnok ikke er lenge igjen, men hun holder ut enda da. Var vel hjemme i 01 tiden i natt, så litt tungt å stå opp i dag. Derfor har jeg hatt en rolig morgen. Tok meg en lang varm dusj og varmet rundstykker til frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 3. desember 2010 #220 Del Skrevet 3. desember 2010 Føler meg egentlig ikke i form for kveldsvakt i dag jeg heller, men tenker som deg, må klare meg igjennom de timene. Vi får tenke på hverandre Hurra for at ultralyden gikk så bra! Nå vet du ihvertfall hva du har å forholde deg til Så trist med bestemoren din Du får prøve å få så mye tid med henne som mulig ut av de siste dagene/ukene som er igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå